فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

هرگز تسلیم نشو – رابرت داونی

اشتراک گذاری این مطالب در:

هرگز تسلیم نشو ! یعنی هیچ گاه در برابر سختی ها و مشکلات خود را دست کم نگیرید. شما در هر شرایط، سن، جنسیت، موقعیت شغلی و مالی که باشید قادر هستید از پس کارهای زیادی بر بیایید. همه انسان ها دارای استعدادهای ذاتی زیادی هستند. رابرت داونی یکی از افراد موفقی است که در این ویدیو انگیزشی با تاکید بسیار می گوید: هرگز تسلیم نشو .

رابرت داونی : برای خود رهبر واقعی باش

رابرت داونی می گوید برای خود رهبر واقعی باشد. یعنی خودت قهرمان زندگی خودت باش. رهبران واقعی کسانی هستند که در مقابل مشکلات و سختی های تسلیم نمی شوند. آنها در هر شرایطی که قرار بگیرند، قادرند راهی را پیدا کنند. در واقع قدرت پیدا کردن راه حل های جدید یکی از ویژگی های افراد موفقی همچون رابرت داونی است. پس اگر شما هم می خواهید در برابر سختی ها و مشقت ها قد خم نکنید باید دنبال راه حل های جدید باشید. حتی اگر لازم باشد با افراد با تجربه هم مشورت کنید.

رابرت داونی : اعتماد به نفس داشته باشید

رابرت داونی معتقد است موفقیت انتهای یک مسیر است که با سختی و مشکلات زیادی بدست می آید. وقتی هدفی را در نظر دارید باید برای آن تلاش کنید. همه کسانی که به موفقیت رسیده اند، به راحتی آن را بدست نیاورده اند. برخی ممکن است سال ها برای بدست آوردن موفقیت جنگیده باشند. داشتن مهارت، هوش، تدبیر و کاردانی لازمه رسیدن به هدف است.

البته هر چه هدف سخت تر و رویایی تر می شود، رسیدن به آن هم سخت تر می شود. تنها چیزی که در این مسیر سخت می تواند به انسان کمک کند، داشتن اعتماد به نفس،  است. هوش و ذکاوت می توانند فرد را برای رسیدن به هدف یاری دهند، اما به تنهایی کافی نیستند.

افراد زیادی هستند که هوش بالایی دارند اما موفق نمی شوند. چرا؟ به این دلیل که این افراد اعتماد به نفس،  ندارند. آنها به مرحله شناخت خود نمی رسند و به همین دلیل توانایی ها و استعدادهایشان مخفی می ماند. همیشه درمانده و بدبخت می مانند. اما اگر اعتماد به نفس،  بالایی داشته باشید و میزان هوش و ذکاوت شما متوسط باشد، تردید نکنید که به موفقیت می رسید.

مهمترین ویژگی افرادی که اعتماد به نفس،  بالایی دارند، حس مفید بودن است. برخلاف کسانی که اعتماد به نفس،  ندارند و خود را اضافه یا مخل جامعه و خانواده می دانند، این افراد معتقدند که به دلیل استعدادها و توانایی هایشان قادرند برای جامعه مثمرالثمر باشند. به همین دلیل کسانی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند در مقابل مشکلات و موانع تسلیم نمی شوند. افرادی همچون رابرت داونی از این دسته هستند که معتقدند با شناخت توانایی های خود دیگر در مقابل هر مشکلی تسلیم نمی شوید.

هرگز تسلیم نشو - رابرت داونی

رابرت داونی : از فرصت های خود بخوبی استفاده کنید

یکی دیگر از توصیه های افراد موفقی همچون رابرت داونی نهایت بهره بردن از فرصت هاست. فرصت و شانس براساس میزان تلاشی که می کنید بدست می آید. پس زمانی که فرصتی به شما پیشنهاد می شود آن را براحتی از دست ندهید.

ادامه این مطلب را در این ویدیوی انگیزشی از زبان رابرت داونی بشنوید. او در مورد خودش می گوید: «من هیچ گاه معتقد نبودم که زندگی شخصی و کاری ام را سخت کنم. وقتی احساس می کنید اوضاع غیر قابل تحمل است، به کمی زمان نیاز دارید تا اوضاع درست شود. من ایمان دارم که مشکلات به ظاهر سخت در آن حدی نیست که نتوان شکستشان داد! سخت ترین موقعیت ها خودشان را حل خواهند کرد، اگر شما مصر باشید و تسلیم نشوید».

این ویدئوی انگیزشی صحبت هایی از رابرت داونیه که پیشنهاد میکنم ببینید.

شما می توانید موفق شوید؛ فقط نیاز به یک راهنما دارید! سایت irselfmade.com مربی موفقیت شما است.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست