فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

آموزش از بین بردن عادت های بد برای موفقیت

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

عادت های بد دلیل مهمی برای شکست و نرسیدن به موفقیت هستند. اگر قصد دارید به موفقیت برسید اولین کاری که باید بکنید، کنار گذاشتن عادت های بد است. این عادت ها همیشه همراه شما هستند. برای مثال دیر از خواب بیدار شدن، تنبلی، غرولند کردن بیش از حد، شخصیت وابسته داشتن، افکار منفی و …. همگی از جمله عادت های بد محسوب می شوند.

تاثیر عادت های بد بر روی زندگی

زندگی چیزی نیست جز تدوامی از رفتار، گفتار و کردار شما. جالب است بدانید هر کاری که کنید و هر حرفی که بزنید نتیجه آن به خود شما باز می گردد. شما به افکار منفی عادت کرده اید. انگار که نمی توانید ذهن را از فکر منفی باز بدارید. همین ویژگی باعث می شود تا هیچ تلاشی برای هیچ کاری نکنید. زیرا فکر میکنید اگر وارد هر شغل یا کاری شوید، نهایتا شکست می خورید. پس تلاش برای آن بیهوده است. در نتیجه هیچ گاه به موفقیت نمی رسید.

عادت های بد باعث می شود تا شخصیت شما شکل بگیرید. یک شخصیت با عادت های بد طبیعتا به شخصیتی بد تبدیل می شود. مثلا وقتی تنبلی یکی از عادت های بد شما باشد، در نتیجه فردی تنبل خواهید بود که قادر به انجام هیچ کاری نیستید. حتی زمانی که کاری را شروع می کنید، چون حوصله ادامه دادن ندارید، آن را نیمه کاره رها می کنید. در واقع عادت های بد یکی از مهم ترین دلایل عدم موفقیت محسوب می شود. اگر روزی بخواهید به موفقیت برسید ابتدا باید عادت های بد را از بین ببرید.

چرا عادت های بد همیشه می مانند؟

چرا عادت های بد همیشه می مانند؟

اگر چه بسیاری از ما به وجود عادت های بد در خود واقف و آگاه هستیم. اما از بین بردن آنها برایمان سخت است. یکی از دلایلی که مانع از بین بردن به تعویق انداختن کارهاست. وقتی کار امروز را به فردا و فردا ها به تعویق می اندازید، هیچ گاه به زمان شروع نمی رسید. در واقع مشکل اصلی شروع کار است که برای آن تصمیم قطعی نگرفته است. فقط در ذهن یک تصور و فکر راجع به آن دارید و می خواهید بزودی از شر عادت های بد راحت شوید. اما در شروع آن مشکل دارید.

یکی دیگر از دلایلی که مانع از راحت شدن از شر عادت های بد می شود، پیچیده کردن کار است. در حالی که ممکن است چند عادت بد را همزمان داشته باشید، نباید انتظار داشته باشید که به یکباره از شر همه آنها راحت شوید. باید کم کم و بتدریج عادت ها را از خود دور کنید. برای مثال ابتدا عادت های راحت تر را که کمتر به آن وابستگی دارید، کنار بگذارید.

مثلا ناخن جویدن هم می تواند یک عادت بد محسوب شود. اما خلاص شدن از دست آن چندان هم سخت نیست. کافیست چند روز این کار را ترک کنید. اما کاری مثل سیگار کشیدن سخت تر است. برای ترک سیگار باید کم کم آن را کنار بگذارید تا بتوانید برای همیشه از شر آن خلاص شوید.

برای ادامه این مطلب ویدئوی انگیزشی را مشاهده کنید.

 

 

برچسب‌ها: , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست