فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

شب را روشن کن تیریون لنیستر ویدیوی انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

در این ویدیوی انگیزشی هم قصد داریم از زبان تیریون لنیستر به شما بگوییم هیچ گاه از تاریکی نترسید. به جای اینکه مدام تاریکی را لعنت کنید چراغی را روشن کنید. در این ویدیوی انگیزشی شخصیت تیریون لنیستر بررسی می شود. کسی که نشان می دهد نباید از سختی ها، تاریکی ها و مشکلات ترسید. بلکه باید در مقابل آنها ایستاد. باید افکار خود را نسبت به جهان تغییر دهید. اعتماد به نفس داشته باشید و خود را دست کم نگیرید.

تیریون لنیستر تاکید دارد که وقتی خود را دست کم بگیرید دیگران هم به خود اجازه می دهند تا شما را تحقیر کنند. اگر احترام دیگران را می خواهید، باید اول عزت نفس خودتان را بازیابی کنید. احترام به خویشتن باعث می شود تا دیگران هم به شما احترام بگذارند. در ادامه به راهکارهایی برای تحول و تغییر ارائه می دهیم:

ویدیوی انگیزشی : نسبت به زندگی مثبت اندیش باشید

تیریون لنیستر : مثبت اندیش باشید

مثبت اندیشی یعنی فکر خوب داشتن در مورد زندگی، دیگران، خانواده، شغل و حرفه است. شما در هر موقعیتی که قرار بگیرید، احساس خوبی نسبت به آن خواهید داشت. افراد مثبت اندیش هیچ گاه منتظر معجزه نمی مانند. بلکه خودشان برای دستیابی به اهدافشان تلاش می کنند.

قدم های کوچک هم می توانند به سمت موفقیت راه پیدا کنند. در واقع این قدم های کوچک هستند که باعث حرکت به موفقیت و خوشبختی می شود. در حالی که بسیاری به اشتباه فکر می کنند قدم های کوچک، کارهای جزئی و کوچک تاثیری ندارند. آنها به دنبال کارهای بزرگ و موفقیت های یک شبه هستند.

برای مثبت اندیش بودن باید مراقب مکالمات خود باشید. وقتی در تنهایی با خود صحبت می کنید و یا در مکالماتی که با دیگران دارید، از بیان جملات منفی خودداری کنید. برای اینکه افکار منفی را از خود دور کنید باید مدام روی این کار تمرین کنید. هر جمله یا فکر منفی که وارد ذهن می شود، فوری آن را واکاوی کنید و با خود عهد ببندید تا دیگر از این دست جملات را تکرار نکنید.

اراده محکم داشته باشید

تیریون لنیستر معتقد است برای رسیدن به هدف های خود باید اراده محکم داشته باشید. وقتی چیزی را از صمیم قلب آرزو کنید، برای آن تلاش می کنید تا به چیزی که می خواهید دست پیدا کنید. اراده یعنی قدرت فائق آمدن به تنبلی و بی حوصله بودن است. وقتی اراده انجام کاری را داشته باشید، چیزی نمی تواند سد راهتان شود. هر چیزی که در مقابل شما قرار بگیرد، قدرت مقابله با آن را دارید.

قدرت مقابله با موانع، سختی و مشکلات به طور ذاتی در ما وجود ندارد. زیرا سختی ها و مشکلات به قدری زیاد هستند که نمی توان آنها را پیش بینی کرد. شاید فکر کنید برخی از قدرت ماورائی و یا ذاتی برای مقابله با مشکلات برخوردارند. هیچ کس قدرت ذاتی برای این کار ندارد. بلکه اراده مقابله دارد. اراده از یک تصمیم مصمم می آید که روی آن پافشاری می کنید.

ویدیوی انگیزشی صحبت ها تیریون لنیستر به شما یادآوری میکنه که اگر تو زندگی در راه رسیدن به اهدافت شکست خوردی، نا امید نباش. باز هم تلاش کن. باز هم شکست بخور! بهتر شکست بخور! دنیا ازآن تو است! سعی کن مانند کسی که شب را روشن می کند، با همه مهربان باشی!

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست