فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

زحمت بکشید تا رویایتان نمیرد – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

طرز فکر ما در مورد جهان پیرامون تعیین کننده مسیر است. کسی که همیشه بدبین است و به همه چیز با دیده تردید نگاه می کند نمی تواند آدم موفقی باشد. زیرا تردید و شک به اجازه حرکت نمی دهد. به هر مسیری که بخواهد قدم بگذارد، افکار او مانع می شود. در مقابل فردی که موفق است، افکار مثبتی دارد. در سایر ویدیو انگیزشی سایت خودساخته به موضوع تاثیر افکار بر روی موفقیت تاکید زیادی شده است.

تاثیر زحمت بر موفقیت

تماشای این ویدیو انگیزشی می تواند مطالب و نکات مفیدی را در مورد تلاش و زحمت کشیدن اختیارتان بگذارد. افرادی که فکر می کنند در زندگی بدشانس هستند و دست تقدیر برای آن سرنوشت بدی را رقم می زند، هیچ گاه موفق نمی شوند. اما کسانی که به هدف خود ایمان دارند و از دل و جان برای آن زحمت می کشند، قطعا موفق می شوند.

اگر شما یک ماه را نشانه بگیرید و حتی اگر ماه نصیب تان نشود، قطعا یک ستاره از آنِ شما خواهد شد. پس هدف های بزرگ برای خود انتخاب کنید. در راه رسیدن به هدف تلاش کنید. تلاش باعث ایجاد فرصت های جدید می شود. هر چقدر تلاش بیشتر داشته باشید، شانس شما برای موفقیت هم بیشتر می شود. هیچ فرصتی به خودی خود در مقابل تان قرار نمی گیرد. میزان شانس هر کسی به میزان تلاش و زحمت او بستگی دارد.

اطلاعات، دانش، مهارت و تخصص واژه هایی است که باید در ذهن شما جا بگیرید. افرادی که در کار خود مهارت، دانش و تخصص بیشتری دارند، قدرت بیشتری هم برای رقابت دارند. همه می دانیم که در دنیای امروز به دلیل اشباع شدن برخی از کسب و کارها و مشاغل رقابت سخت تر شده است. اما اگر کسی مهارت بیشتری در کارش داشته باشد، رقابت برای او سخت نیست.

برای کسب مهارت به اطلاعات و دانش زیادی نیاز دارید که باید برای یادگیری آنها زمان و انرژی صرف کنید. برای قدرتمندتر شدن باید در کار خود تمرین کنید. زیرا باعث افزایش مهارت شما می شود. در حالی که بسیاری از افرادی که مدام از زمین و زمان ناله و شکوه دارند، به تمرین کردن، کسب مهارت و یا افزایش اطلاعات و دانش خود توجهی ندارند. آنها فقط به رقبا و سرعت آنها دقت می کنند.

ویدیو انگیزشی

نباید از از رویای خود دست بکشید

رویای شما همان آینده شماست و بنابراین باید بتوانید خود را در رویایتان غرق کنید. وقتی رویایی ساخته می شود، زندگی به جریان می افتد. رویای هر کسی اندازه خودش را دارد و برحسب توانایی آنها ساخته می شود. رویای یک کودک قطعا با رویای یک جوان تفاوت زیادی دارد.

وقتی با کسی در مورد رویای خود صحبت می کنید، ممکن است در مورد آن اظهار نظری کند که متناسب با ذائقه شما نباشد. اول اینکه نباید رویاهای خود را فریاد بزنید. آنها را مخفی نگهدارید. مگر در مواردی که به مشورت نیاز دارید و با افراد با صلاحیت مشورت کنید. برای رسیدن به رویا نباید از حرف های دلسرد کننده رنجید. زیرا آنها به توانایی های واقعی شما واقف نیستند.

ادامه این مطلب را در ویدیو انگیزشی مشاهده کنید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست