فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ذهنت رو برای موفقیت آماده کن ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

ذهن ما راه موفقیت را هموار می کند. در این ویدیو انگیزشی به نقش ذهن و افکار در موفقیت یا شکست می پردازیم. البته در صفحات دیگری هم به این موضوع پرداخته ایم. ویدیو انگیزشی متعددی با همین موضوع در صفحات دیگر گذاشته شده است.

وقتی تصمیم میگیرید چیزی را خریداری کنید، ذهن شما قبل تر روی آن متمرکز شده است. به بازار می روید و یک لباس زیبا را میبینید. با خود می گویید باید این لباس را بخرم. ممکن است در آن زمان پول خرید لباس را نداشته باشید. اما مدتی بعد پول آن بدست می آید و فوری برای خرید همان لباس روانه بازار می شوید. مثال های زیادی در مورد نقش ذهن در موفقیت وجود دارد.

تاثیر آماده کردن ذهن بر موفقیت

وقتی روز و شب شما بر روی یک مسئله متمرکز شوید، عادات و رفتارهای شما هم مطابق با ذهنیت تان تغییر می کند. وظیفه ما انسان ها زنده نگهداشتن افکار و ذهن مان در مورد چیزهایی است که دوست داریم. وقتی دوست داریم موفق شوید باید بتوانیم فکر و ذهن را به سمت موفقیت بکشانیم. مدام به آن فکر کنیم و حتی یک لحظه آینده را از یاد نبریم.

باید خواسته ها را در ذهن مشخص کنیم و از آنجا که ذهن به امید و انگیزه نیاز دارد، باید وعده بدهیم. وعده نباید پوشالی باشند. بلکه به دنبال وعده های واقعی باشیم. مثلا تصمیم میگیریم وارد یک حرفه جدید شویم و یا تصمیم گرفته ایم تا 6 ماه آینده به تناسب اندام برسیم. باید مدام روی نتیجه کار متمرکز شویم. اگر وارد این حرفه جدید شویم سود مالی زیادی نصیب ما می شود و از این به بعد یک شغل پردرآمد خواهیم داشت.

یا در مورد تناسب اندام باید مدام به نتیجه نهایی و خوش اندام شدن فکر کنیم و برای آن برنامه ریزی داشته باشیم. برای اینکه ذهن بیشتر به این سمت برود لباس هایی با سایز کوچک خریداری کنیم تا مطمئن شویم که قصد ما از لاغر شدن جدی است. ذهن هم به صورت ناخودآگاه به سمت هدفی که می خواهیم هدایت می شود.

ذهنت رو برای موفقیت آماده کن ویدیو انگیزشی

نحوه آماده کردن ذهن

این ویدیو انگیزشی می خواهد بگوید اگر قادر باشید آنچه را که می خواهید  (موفقیت ) در ذهن خود تجسم کنید، قطعا آن را بدست می آورید. آماده کردن ذهن یعنی باید هر چیزی را که می خواهید وارد ذهن خود کنید. در عین حال چیزهای دوست داشتنی باید غالب افکار باشند. به طوری که بیشترین وقت را به آن اختصاص دهید. در این صورت است که به هر چیزی که بخواهید دست پیدا می کنید.

برای آماده کردن ذهن باید ابتدا دریچه ذهن را به روی افکار منفی ببندید. افکار منفی مانع بزرگی برای ورود افکار مثبت است. با سرگرمی های جدید می توانید باعث حواسپرتی ذهن از موضوعات منفی و اعصاب خوردکن شوید. پس از اینکه ذهن آرام و قرار گرفت روی موضوعات مهم متمرکز شوید.

اگر قصد دارید به موفقیت دست پیدا کنید این ویدیو انگیزشی آماده کردن ذهن را از دست ندهید.

 

 

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست