فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – تو باید موفق بشی!

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

 

«تو باید به تمام هدف هایت برسی» این جمله ای است که باید بارها و بارها با خود تکرار کنید. همه انسان ها موظفند برای دست یافتن به رویاهایشان تلاش کند. هر کسی در ذهن و فکرش رویایی دارد. رویای انسان بر حسب محل زندگی، خانواده، فرهنگ، تحصیلات، جنسیت و سن متفاوت است. برای مثال ممکن است رویای یک پسر 14 ساله روستایی پزشک شدن باشد. در حالی که رویای یک نوجوان در منطقه 1 تهران تبدیل شدن به یک نخبه بین المللی باشد.

تو باید موفق بشی!

در اینجا قصد نداریم هدف و رویای افراد را با هم مقایسه کنیم، اما اگر همین مثال را در نظر بگیریم، برای یک نوجوان 14 ساله که در روستایی محروم زندگی می کند، پزشک شدن کار سختی است. به طوری که بسیاری از دوستان و اطرافیان این رویا را دست نیافتنی می دانند. nv در عین حال به نظر می رسد برای یک نوجوان ساکن در منطقه 1 تهران که تمامی امکانات رفاهی برای او فراهم است، دست یافتن به رویا و آرزوهایش کار سختی نیست.
اما باید یادآور شویم نفر اول با تمامی محدودیت ها باز هم می تواند به آنچه که در سر دارد، دست پیدا کند. در عین حال فرد دوم با تمام امکانات و شرایطی که برای او فراهم است، بازهم این امکان وجود دارد که به رویایش دست پیدا نکند. این موضوع یک واقعیت است و دلیل آن به ذهنیت افراد در دنبال کردن رویایشان بر می گردد.

کلیپ انگیزشی – باید به تمام هدف هایت برسی!

آیا دنبال کردن رویا کار سختی است؟

در این کلیپ انگیزشی مطالبی به شما متذکر می شود که دنبال کردن رویا کار سختی است. زندگی همیشه به دنبال سنگ اندازی در جلوی راه ماست. این یک حقیقت است و برای همه انسان ها رخ می دهد. برخی خوش شانس هستند و سنگ های کمتری در مقابلشان قرار می گیرد. اما بهترین راه این است که برای مبارزه با زندگی آماده شوید.
هر کس باید این واقعیت را بپذیرد که زندگی دوست خوبی نیست. ناامیدی ها، سرخوردگی ها و شکست های زیادی در جلوی پای افراد قرار می گیرد. اما در این میدان تنها کسانی پیروز می شوند که خود را نبازند و برای مبارزه با شکست ها خود را آماده کنند.

آیا در سختی ها خدا را مقصر می دانید؟

همه آدمها خود را فرد خوبی می دانند. چرا که به خوبی به دلایل کارهای خوب و بد خود واقف هستند. پس برای آن دلایل محکمی دارند و اگر خطایی هم کنند حتی اگر با بهانه بر روی آن سرپوش بگذارند، خود را تبرئه می کنند. پس هیچ کس حتی بدجنس ترین آدمها خود را فرد بدی نمی داند. به همین دلیل افراد بر حسب اینکه خود را فرد خوبی می دانند، خود را هم مستحق بهترین ها می بینند.
زمانی که همین افراد با مشکل و سختی روبرو می شوند، به زمین می خورند و یا به سرخوردگی مبتلا می شوند، خدا را سرزنش می کنند. آنها خود را سزاوار آن همه سختی و مشکل نمی دانند. چرا باید این مشکل برای من اتفاق بیفتد؟ این سوالی است که اغلب افراد از خدا می پرسند.
برای ادامه این مطلب کلیپ انگیزشی مربوطه را مشاهده نمایید.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست