فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

چطور به سرعت ثروتمند شویم؟ پاسخ برایان تریسی به این سوال

اشتراک گذاری این مطالب در:


آیا تا به حال از خود پرسیده اید چطور می توانیم ثروتمند شویم ؟ این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید. البته لازم است که یادآوری کنیم ثروت یک موضوع کاملا نسبی است. ممکن است شما نسبت به دوست خود ثروتمندتر باشید. یا برادرتان نسبت به شما ثروتمندتر باشد.

وقتی صحبت از ثروتمند شدن می شود، منظور میزان ثروتی است که در ذهن شما قرار دارد. در اینجا ما حد و میزانی برای ثروت مشخص نمی کنیم. وقتی می خواهیم ثروتمند شویم ممکن است این ثروت مادی، معنوی و حتی اخلاقی و شخصیتی هم باشد. اما در اینجا منظور ما از اینکه چگونه ثروتمند شویم ، ثروت های مادی و پولی است.

راه حل های چگونه ثروتمند شویم

راه حل های چگونه ثروتمند شویم

در کشورهای صنعتی اصول خاصی در بین قشر مرفه و ثروتمند رواج دارد. آنها به اصل فرمول هزار درصدی معتقد هستند. در این قانون همه چیز باید تدریجی و کم کم بدست آید. یعنی امروز باید نسبت به دیروز بهتر باشد. اگر شما دیروز 2 دلار کاسب بودید، امروز باید 3 تا 4 دلار بدست آورید. در غیر اینصورت نمی توان پیش بینی کرد که شما در آینده ثروتمند می شوید.

اگر جز افرادی هستید که نسبت به سال گذشته یا 2 سال قبل پیشرفت قابل توجهی در شغل و کسب و کار خود داشته اید، می توان گفت شما در آینده ثروتمند خواهید شد.

اما راه حل افراد شاخصی همچون برایان برای اینکه چطور به سرعت ثروتمند شویم افزایش تلاش است. اگر شما دیروز 8 ساعت کار کردید، قطعا امروز باید 10 ساعت کار کنید تا پول بیشتری را بدست آورید. اینکه بخواهید از روزی 6 ساعت کار یکباره روزی 12 ساعت کار کنید، فشار زیادی به شما وارد می شود که ممکن است پس از چند روز از خیر پول درآوردن و ثروتمند شدن بگذرید. برای تلاش کردن هم باید امید و انگیزه بیشتری داشته باشید تا اولا بر خواسته ها و راحتی امروز غلبه کنید. دوم اینکه بتوانید برای آنچه که می خواهید با دل و جان بجنگید.

آیا می توانیم ثروتمند شویم ؟

برخی از افراد ثروتمند شدن را یک رویای دست نیافتنی تصور می کنند. از نظر بسیاری از افراد ثروتمند شدن در انحصار قشر خاصی است و تنها آنها و فرزندان و اطرافیانشان می توانند ثروتمند شوند. برخی هم دیدگاه منفی نسبت به کسب ثروت دارند. ثروت به خودی خود چیز بدی نیست. اگر از راه درست و با تکیه بر تلاش و کوشش بدست بیاید، قابل تقدیر است.

همه ما می توانیم ثروتمند شویم اما به شرط آنکه اول ذهن خود را باز کنیم. باید بتوانیم خود را در شرایط ثروتمند شدن تصور کنیم. تصور کردن خود در شرایط ثروتمندی باعث می شود تا برای بدست آوردن آنها تلاش بیشتری کنید. وقتی خود را سوار بر یک خودروی لوکس تصور کنید، می تواند به شما انگیزه و امید حرکت بدهد.

بسیاری از افراد ممکن است در دلشان یک توصیف خالی و خشک از آرزوها داشته باشند. در حالی که قادر نیستند خود را در آن شرایط قرار دهند. به همین دلیل رویاهایشان تحقق نمی یابد.

ادامه این مطلب را از زبان برایان تریسی در ویدئوی انگیزشی ببینید.

برچسب‌ها: , , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست