مقالهوبلاگ

5 راه برای تبدیل شدن به شخصی که آرزو دارید

اشتراک گذاری این مطالب در:

همینطور که در راستای رویاهاتون زندگی و کار میکنید، دونستن اینکه کی هستید هدفتون چیه و آرزو دارید کی باشید،کلید موفقیت شماست. انتظار کشیدن برای تبدیل شدن به شخصی که دوست دارید،کار آسونی نیست پشت کار،خود باوری و شجاعت زیادی نیاز داره
بسیاری از انسان ها در مسیر بهترین شدن به چالش کشیده میشن و این کار انرژی زیادی از شما میگیره.لحظه هایی وجود خواهد داشت که شاید بخواین تسلیم خودتون و رویاهاتون بشید.باید باور کنید که موفقیت ممکنه،چون همچنان که سفرتون رو ادامه میدید،در نهایت وارد چنین لحظه ای میشید،لحظه ای که همیشه تصور میکردید این رویا به حقیقت بپونده.

برای ترغیب کردن شما در این حرفه،5 راه وجود داره که شما میتونید همون شخصی بشید که آرزو دارید.

 

1.صادق و رو راست باشید

اگر با خودتون رو راست نباشید،نمیتونید پیشرفت کنید. راجع به چیزهایی که اشتیاق دارید و کسی که واقعا دوست دارید باشید با وجود منتقدان و ناظران،باید با خودتون صادق باشید.

2.تصور و رویا داشته باشید

رویاهای ادمها بخاطر فقدان تصور،از بین میرن.. بدون درنظر داشتن این فکر توی ذهنتون که میخواهید چه کسی باشید ،نمیتونید بفهمید کجا و یا چگونه بهش دست پیدا کنید..زمانی که دارید به هر مرحله مهمی دست پیدا میکنید، تصورتون رو در بالاترین نقطه ی ذهنتون قرار بدید  تا برای قدم گذاشتن به سمت جلو به شما انگیزه بدهد..

3.نگرش هرگز تسلیم نشدن رو بپذیرید.

زمانی که آرزوهاتون رو دنبال میکنید همیشه اتفاقات غیر منتظره ای رخ میده.ممکنه یه زمانی بخواین تسلیم شید چون دیگه نمیتونید  با شکست ها و چالش ها بجنگید.اما باید ادامه بدید و بفهمید که شما واقعا همه چیز دارید و باید به تمام تواناییتون دست پیدا کنید

4.انسان های با انرژی منفی و کم اعتماد به نفس رو کنار بذارید.

بیشتر مردم به کم قانع هستند و عده ای از انها شمارو قانع خواهند کرد که به کم قانع باشید.این زمانی اتفاق میوفته که عدم اعتماد به نفس به افکار شما هجوم میبره.شما ممکنه یک زمانی دیگه به رویاهاتون ایمان نداشته باشید،شما باید این لحظه ها،انسان ها و باور های محدود کننده رو کنار بزارید و همیشه به جلو حرکت کنید.

5.به خودتون ایمان داشته باشید.

همونطور که نوسینده ریچارد باخ یک بار نوشت:شما هیچوقت رویایی بدون قدرت براورده کردنش نخواهید داشت.پس مهم نیست ممکنه چقدر دلسر بشید.باید بدونید که اگر میتونید برای چیزی رویا پردازی کنید پس شما همه چیز درونتون وجود داره تا این رویارو به حقیقت تبدیل کنید.فقط باید به خودتون و توانایی هاتون ایمان داشته باشید تا به تمام چیزهایی که تو ذهنتون دارید برسید.

(ترجمه، ویرایش و گردآوری توسط تیم خودساخته)

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست