پادکست موفقیتوبلاگ

اسیر آدمهای منفی اطرافت نشو

اشتراک گذاری این مطالب در:

در این پادکست موفقیت به شما توصیه هایی برای نگهداشت آرزوها داده می شود. هر کس برای خود رویاهایی دارد که می خواهد به آن دست پیدا کند. برخی از افراد سعی می کنند رویای خود را با دیگران در میان بگذارند تا مشورت بگیرند. اما گاهی شاهد این هستیم که فرد مقابل با صحبت های خود باعث می شود تا این افراد از رویای خود دست بکشند. پس لازم است اگر قصد کمک گرفتن و مشورت دارید افراد مناسب را انتخاب کنید.

اسیر آدمهاى منفی نشو

برای ایده ها و آرزوهای خود تنها با کسانی مشورت کنید که از روحیه ریسک پذیری برخوردارند. اگر فردی در زندگی خود با احتیاط گام بر می دارد و تا بحال ریسک نکرده است، نمی تواند مشاور خوبی برای شما باشد. در واقع شما برای ایده و طرح های جدید که تاکنون اجرا نشده اند، به مشاوری نترس و شجاع نیاز دارید که بتواند بخوبی شما را راهنمایی کند.
کسی که با دیگران مشورت می کند، در واقع هدفش روحیه گرفتن است. پس یکی دیگر از ویژگی های کسی که قصد دارید با او مشورت کنید، خودداری از منفی بافی است. شما نیاز دارید تا به سمت اجرای طرح و رویاهایتان سوق داده شوید. به زبان دیگر به یک دست نیاز دارید که شما را به سمت جلو هل بدهد. بسیاری از ما رویاهایی داریم اما چون کسی را نداریم که ما را به سمت آن هل بدهد، در جای خود می مانیم.
سومین ویژگی یک فرد مناسب روحیه دلسوزی است. برخی از افراد ممکن است از سر حسادت شما را از یک کار باز بدارند و یا رویاهایتان را تمسخر کنند. این افراد نمی خواهند شما از آنها سبقت بگیرید. پس سعی می کنند شما را از هدفتان دور کنند. شما هم بدون آنکه متوجه نیت واقعی آنها شوید از رویای خود دست می کشید و نسبت به آمال و آرزوهای خود دلسرد می شوید. پس باید به دنبال کسی باشید که از صمیم قلب دلسوز شما باشد.
چهارمین ویژگی فردی که قرار است با او مشورت کنید، باهوش و خلاق بودن است. اگر ایده و طرح مشکل و نقصی داشته باشد، یک فرد باهوش می تواند با دادن راهکارهای بهتر شما را برای رسیدن به رویاهایتان یاری دهد.
پس اگر مشاور شما در درجه اول دارای روحیه ریسک پذیری باشد، دوم ذهن مثبت اندیش داشته باشد و سوم اینکه دلسوز واقعی شما باشد و در عین حال قادر به رفع مشکلات و موانع پیش روی تان باشد، می توانید به او اعتماد کنید.

در این پادکست موفقیت به شما توصیه هایی برای نگهداشت آرزوها داده می شود.

با آدمهاى منفی مشورت نکن

اگر قصد دارید در مورد رویاهای خود با کسی مشورت کنید، نه تنها باید مواردی که گفته شد را مد نظر قرار دهید، بلکه باید بین یک آدمهای منفی  با یک فرد واقع بین و خیالپرداز هم تفاوت قائل شوید. آدمهای منفی همیشه نسبت به همه چیز و همه کس بدبین هستند. افراد واقع بین در مواردی تفکر منفی و در موارد دیگری مثبت اندیش هستند. اما افراد خیالپرداز فکر می کنند با نشستن و دست روی دست گذاشتن و مدام برنامه چیدن موفق می شوند. پس یادتان باشد زمان مشورت در مورد رویاهایتان چه کسی را انتخاب می کنید.
در این پادکست موفقیت به طور کامل به این موضوع پرداخته شده است.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست