فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

چطوری مشتری های بیشتری جذب کنیم؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

فروش بیشتر، تبلیغات، بازاریابی، جذب مشتری بیشتر و … همه واژه هایی است که این روزها زیاد شنیده می شود. شرکت های تولیدکننده زیادی هستند که قادر به جذب مشتری و فروش محصولاتشان نیستند. چه بسا محصولات یا خدمات این شرکت ها باکیفیت و مرغوب باشند، اما به دلیل اینکه قادر به بازاریابی و معرفی برند تجاری خود نیستند، موفقیتی نصیب شان نمی شوند.

برخی از همین شرکت ها هم ممکن است پس از مدتی کسب و کار خود را کنار بگذارند. اما بسیاری از برندهای معروف ممکن است محصولات آنها با سایر محصولات موجود در بازار تفاوت زیادی نداشته باشد. اما به دلیل اینکه در پروسه جذب مشتری و بازاریابی موفق هستند، درآمد بالایی دارند.

چطوری مشتری های بیشتری جذب کنیم؟

دلایل جذب مشتری و موفقیت شرکت های بزرگ چیست؟

شرکت ها و کمپانی های بزرگ برای جذب مشتری و تبلیغات راهکارهای متفاوتی را در پیش می گیرند. آنها هیچ گاه از شیوه های بازاریابی قدیمی استفاده نمی کنند. در واقع خلاقیت در معرفی محصولات است که باعث می شود یک برند مشتری بیشتری پیدا کند.

وقتی در بازاریابی و تبلیغات خلاق باشید به دنبال روش های نوین بروید و محصولات را با ایده های خاص معرفی کنید، شک نکنی مشتریان بیشتری به سمت شما روانه می شوند. از آنجا که شرکت ها اغلب روش بازاریابی را کپی می کنند و از روش های قدیمی استفاده می کنند، ممکن است موفقیت زیادی عاید آنها نشود. مخاطب همیشه از یک روش بازاریابی خسته می شود و اگر بتوانید روش جدیدی را خلق کنید، سریعتر نظر او به سمت برندتجاری شما جلب می شود.

روش های جدید امروز از جمله بازاریابی و جذب مشتری در شبکه های اجتماعی گسترش یافته است. در این رابطه تولید محتوا، توانایی مدیریت شبکه های اجتماعی و آشنایی و تسلط بر الگوریتم های شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی دارد. کمپانی های بزرگ در زمینه تولید محتوا سرمایه زیادی را هزینه می کنند تا محتواهای کاربرپسند تولید کنند. محتواهایی این شرکت ها اغلب توسط هزاران و گاه میلیون ها کاربر شبکه های اجتماعی دیده می شود.

این در حالیست که شرکت های نوپا و کم تجربه در زمینه تبلیغات و جذب مشتری هزینه کمتری را صرف می کنند. برآورد آنها از این موضوع چندان مطلوب نیست و تصور می کنند هزینه در این زمینه نمی تواند مشتریان زیادی را به سمت محصولات هدایت کند. ضمن اینکه اغلب این شرکت ها تجربه ای در زمینه بازاریابی و تبلیغات ندارند و فقط روی تولید محصولات متمرکز می شوند.

چطور می توان مشتریان بیشتری را جذب کرد؟

برای جذب مشتری ابتدا باید میزان هزینه های اضافی در شرکت یا فروشگاه خود را به حداقل برسانید. اضافه سود حاصل از فروش محصولات قبلی را برای تبلیغات صرف کنید. موفق ترین نوع تبلیغات برای جذب مشتری باید به صورت پنهان باشد. به این معنا که مخاطبان از تبلیغات خسته شده اند. پس تبلیغاتی که انجام می دهید باید در قابل ارائه اطلاعات مفید و یا داستان های آموزنده باشد. خلق محتواهای جدید برای جلب نظر مخاطب می تواند به جذب مشتری کمک کند.

ادامه این مطلب را می توانید در ویدئوی انگیزشی جذب مشتری مشاهده کنید.

 

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست