مقالهوبلاگ

5 عاملی که باعث شدن هنوز موفق نباشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

موفق ترین افراد دنیا هم در مواردی برای رسیدن به موفقیت ، شکست خورده اند . عواقب شکست خوردن ممکن است برای مدت طولانی تری از اینکه تصور میکنید،باقی بماند. اما چه چیزی باعث شکست میشود؟

در ادامه 5 دلیل برای موفق نبودن شما را میخوانیم:

نمیدانید موفقیت چه شکلی است !

رایج ترین دلیل شکست این است که ما نمیدانیم موفقیت برای ما چه شکلی است . شاید شما دمدمی مزاج باشید و یا فیلمهای زیادی تماشا کرده باشد و ریشه موفقیت شما در آنجا باشد .
هنگامی که تصور دیگران از موفقیت را دنبال میکنیم،به سمت شکست خوردن میل کرده ایم .
نمیتوانیم بر اساس شرایط دیگران موفق شویم زیرا این یعنی داریم زندگی فرد دیگری را زندگی میکنیم و این موضوع هیچگاه برای ما شادی به ارمغان نمی آورد . نحوه موفقیت خود را تصور کرده و همان را دنبال کنید .

نمیدانید در مورد چه چیزی شوق دارید

شما از یک ایده به دیگری پرش میکنید و به طور دائم چیزی را دنبال میکنید که در همان لحظه خاص،خوب بنظر میرسد . اپرا وینفری میگوید ” اشتیاق انرژی است . قدرت چیزی که شما را به هیجان می آورد را احساس کنید ” افراد به دنبال چیزی که اشتیاقش را ندارند نخواهند رفت.
زندگی خود را امتحان کنید . چیزی که برای شما لذت را به ارمغان می آورد و در موردش اشتیاق دارید را پیدا کنید . هنگامی که این کار را انجام دادید ، موفقیت کم کم خود را نشان میدهد

نمیخواهید کار کنید

احتمالا در مورد مالکوم گلدول و قانون 10.000 ساعتش شنیده اید . او تحقیق کرد و فهمید که موفق ترین افراد کسانی هستند که به سختی کار میکنند . آنها درون مهارت های خود شیرجه زده و مطالعه میکنند ، سپس کار میکنند و کار میکنند و باز هم بیشتر کار میکنند .
نمیتوانید به دلیل اینکه موفقیت را میخواهید،انتظار داشته باشید که خودش به طرف شما بیاید.باید به سختی کار کنید . فقط در این صورت است که موفقیت حقیقی را خواهید دید .

با افراد درست و حسابی رفت و آمد نمیکنید

جیم رون یک جمله معروف دارد ” شما میانگینی از 5 افرادی که با آنها رفت و آمد میکنید،هستید ” ما باید با افرادی رفت و آمد کنیم که در مورد رسیدن به اهداف خود و بهبود زندگیشان شوق و اشتیاق دارند. هنگامی که شروع به رفت و آمد با افرادی میکنید که طرز تفکر موفقی دارند ، اتفاقات خوبی برای شما خواهند افتاد . با افرادی در ارتباط باشید که بتوانند شما را به مرحله بعد ببرند. آنها میتوانند شما را به افراد موفق دیگر نیز معرفی کنند . سپس شما میتوانید یک شبکه از افراد موفق بعنوان یک سیستم حمایتی،برای خود بسازید .

طرز تفکر مثبت ندارید

همه چیز بنظر نامناسب می آید.نمیتوانید درک کنید که چطور افراد میتوانند موفق شوند. اگر میخواهید فرصت ها برای موفقیت شما ایجاد شوند این طرز تفکر منفی باید به طرز تفکر مثبت تبدیل شود.
اگر منفی بودن گیر کرده اید نمیتوانید موفق شوید . هیچ نکته مثبتی در دنیا نخواهید دید و این موضوع مانع از پیشرفت شما خواهد شد . هنگامی که شروع به تبدیل ذهنیت منفی خود به تفکر مثبت کردید،با یک دنیای جدید مواجه خواهید شد .
اگر تلاش میکنید که موفق شوید،به این 5 دلیل بالا نگاه کنید و سعی کنید بر روی موردی که بسیار ضعیف هستید،بیشتر کار کنید .

(ترجمه، ویرایش و گردآوری توسط تیم خودساخته)

درباره رشد فردی بیشتر بخوانید

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست