فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

بچسب به کار ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

اگر تا به حال در زندگی خود موفقیت های چشمگیری نداشتید، به دلیل این است که تلاش زیادی نکرده اید. شاید بگویید نه من خیلی تلاش کردم. بله حق با شماست. تلاش زیادی کردید. اما این تلاش هر چقدر هم بوده باشد، کافی نبوده است. بین تلاش زیاد و تلاش کافی فرق قائل شوید. این ویدیو انگیزشی در مورد همین موضوع تهیه شده است که می توانید آن را مشاهده کنید.

بچسب به کار تاموفق بشی

بچسب به کار یعنی تلاشتان را بیشتر کنید. اگر تاکنون تلاش زیادی برای بدست آوردن آرزوهای خود کرده اید ولی به آن نرسیدید، بدانید یک جای کار لنگیده است. گاهی شما تلاش زیادی می کنید، اما توجهی به اطراف ندارید. برای مثال وقتی یک برقکار در حال سیم کشی است و تمامی تلاش خود را برای سیم کشی انجام می دهد. اما در آخر چراغ ها روشن نمی شوند. شاید با خود بگوید من تمام تلاشم را کردم پس این بدشانس و سرنوشت بود که باعث شده است تا کار من به نتیجه نرسد.

اما شما به عنوان صاحب ساختمان هیچوقت استدلال ها او را نمی پذیرید و دلیل اصلی این مشکل را به خود برقکار ربط می دهید. وقتی که یک برقکار حرفه ای را وارد کار کنید، او حتما مشکل را پیدا می کند و احتمالا متوجه می شود که اتصال سیم ها به درستی صورت نگرفته است و یا سیم اصلی به کنتور برق متصل نشده است.

این مثال در مورد بسیاری از کارهای ما صدق می کند. زمانی که شکست میخوریم و به جای پیدا کردن مشکل و دلیل اصلی شکست، مدام به زمین و زمان بد و بیراه می گوییم. خود را بدشانس می دانیم و شکست را به تقدیر و سرنوشت ربط می دهیم. اما فردی که تجربه بیشتری نسبت به ما دارد، احتمالا می تواند دلیل اصلی این مشکل را پیدا کند. کافیست زمان شکست ها به جای سرخوردگی و ناامیدی با افراد مجرب و دلسوز مشورت کنیم.

در ویدئوی انگیزشی بچسب به کار قصد داریم انگیزه شما را برای تلاش و سعی بیشتر افزایش دهیم. کافیست نگاه خود را به زندگی تغییر دهید. تقدیر و سرنوشت تا حدودی می توانند در سرنوشت ما تاثیرگذار باشند. اما برای موفقیت و شکست این ما هستیم که در محوریت قرار داریم.

بچسب به کار ویدیو انگیزشی

ویدیو انگیزشی : به جای غرولند تلاشتان را بیشتر کنید

وقتی در کاری شکست می خورید به این معنا نیست که شما ناتوان و ضعیف هستید. شکست و ناکامی را به معنای انتهای خط تعبیر نکنید. بلکه شکست می توانید چراغی برای رسیدن به موفقیت باشد. کافیست از شکست های گذشته درس بگیرید. اگر راهی را اشتباه رفتید مسیرهای دیگری را امتحان و قبل از برداشتن گام های جدید اطلاعات کسب کنید.

موفقیت انتهای یک مسیر است که با سختی و مشکلات زیادی بدست می آید. وقتی هدفی را در نظر دارید باید برای آن تلاش کنید. همه کسانی که به موفقیت رسیده اند، به راحتی آن را بدست نیاورده اند. برخی ممکن است سال ها برای بدست آوردن موفقیت جنگیده باشند. داشتن مهارت، هوش، تدبیر و کاردانی لازمه رسیدن به هدف است.

میشه با همون ریتم و رونی که تا حالا بودیم ادامه بدیم و منتظر اتفاق خاصی باشیم؟ جواب حتما منفیه. رسیدن به موفقیت یا یک نتیجه بزرگتر از قبل، حتما تلاش بیشتر از قبل هم می خواد. وقتی تصمیمت رو گرفتی که دیگه باید موفق بشم، پس باید تغییر کنی؛ باید اون برنامه قبلی رو عوض کنی و این موقتی خواهد بود. باید تنبلی رو کنار بگذاری و یه مدت سختی و تلاش جدی، و بعد از اون مسیرت رو پیدا می کنی. باید بچسبی به کار. خیلی جدی و نه مثل قبل. بیشتر و بیشتر باید از وقت و استراحت خودت مایه بگذاری./ این ویدئوی انگیزشی بچسب به کار یک تلنگر خوبه. با خودساخته همراه بشید و ازش استفاده کنید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست