فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

تعریف شکست از زبان پیت بول

اشتراک گذاری این مطالب در:

از شکست و ناکامی عبرت بگیرید

شکست و ناکامی را بد تعبیر نکنید. در زندگی هر کسی شکست هایی وجود دارد. اما نحوه برخورد افراد موفق با افراد عادی در مواجه با سرخوردگی و ناکامی متفاوت است. افراد موفق به جای حسرت و پشیمانی به دنبال دلایل شکست می گردند. زیرا هر شکستی دلیلی دارد. اغلب افراد به جای پیدا کردن دلیل شکست، به سرزنش دیگران، شرایط و سرنوشت عادت کرده اند. آنها به جای اینکه از شکست درس عبرت بگیرند، دیگر به هیچ مسیری وارد نمی شوند.

بسیاری از ما زمانی که در زندگی شکستی بخوریم به جای اینکه دوباره از جای خود برخیزیم و شراع کنیم، ساعت ها وقت صرف می کنیم که به موضوعات منفی، رعب آور و دردناک فکر کنیم و گویی که تفکرات زجرآور در مورد شکست و ناکامی برایمان لذت بخش تر است. درست مثل زمانی که زخمی بر روی بدن ایجاد شود و بخواهیم با انگشت مدام روی آن بزنیم. انگار کسی ما را مجبور می کند که زخم را دست کاری کنیم. با وجود که می دانیم بعد از برداشتن دست بشدت درد می کشیم اما باز هم دست را روی زخم می گذاریم.

افرادی که به موفقیت دست پیدا کرده اند بارها زمین خورده اند. بارها طعم تلخ و شیرین شکست را تجربه کرده اند. سرانجام به جایی که خواسته اند رسیده اند. دلیل آن نوع برخورد آنها زمان شکست و ناکامی بوده است. به جای اینکه زاوی غم بغل بگیرند، تلاش کرده اند تا عیب کار را پیدا کنند. اگر برای یک کار بارها شکست می خوردند، ناامید نمی شدند.

تعریف شکست از زبان پیت بول

آیا شکست کسی را پا درمی آورد؟

شکست نمی تواند کسی را از پا درآورد. به گذشته خود نگاه کنید. پر از تلخی و شیرینی است. مطمئنا بارها طعم تلخ ناکامی را چشیده اید. اما اکنون شاید برخی از آنها برایتان مضحک هم باشد. هیچ شکستی نمی تواند انسان را از پا درآورد. بلکه این ماهستیم که باعث می شویم یک شکست ما را از پا درآورد. طرز تفکر و برخورد ما زمان مواجه شدن با ناکامی و تلخی باعث می شود که عصبی شویم و سیستم فکری ما از کار بیفتد.

وقتی کسی در زمان شکست و ناکامی آرامش خود را حفظ کند، قادر است برای مشکلات به دنبال راه حل بگردد. افراد انعطاف پذیر را باید در این گروه قرار داد. آنها در هر شرایطی قادرند خود را با شرایط جدید تطبیق دهند. در این صورت کمترین آسیب و ضربه را می خورند. اما افرادی که انعطاف پذیر نباشند، با کوچکترین مشکلی که در زندگی آنها رخ می دهد، بشدت زندگی شان تحت تاثیر قرار می گیرد. به طوری که قادر به بلند شدن و شروع مجدد نیستند.

پس یکی از توصیه های سایت خودساخته به شما این است که زمان مواجه شدن با مشکلات خود را با شرایط سازگار کنید و به جای زانوی غم بغل کردن، به دنبال راه حل بگردید.

در این ویدئوی انگیزشی ، تعریف شکست از زبان پیت بول را می بینیم. از نظر پیت بول شکست یعنی مادر تمام موفقیت ها. چون شکستی وجود ندارد بلکه فرصت وجود دارد. از نظر پیت بول باید شکست بخورید تا اگر به موفقیت رسیدید بگویید واقعا موفق شدم. موضوع فقط موفق شدن نیست، بلکه مهم موفق ماندن است که این سخت تر می باشد. در این ویدئوی انگیزشی با پیت بول و صحبت هایش راجع به موفقیت و شکست همراه باشید.
خود ساخته شما را به دیدن این ویدئوی انگیزشی دعوت می کند.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست