اعتماد به نفسپادکست موفقیتوبلاگ

پادکست موفقیت – اعتماد به نفس رو راحت بدست بیار

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

آیا تا به حال به این مووع فکر کرده اید که اعتماد به نفس یک موضوع کاملا نسبی است؟ این جمله به این معناست که افراد در همه امور اعتماد به نفس ندارند. آنچه در این پادکست موفقیت در مورد اعتماد به نفس خواهیم گفت در مورد پلکانی حرکت کردن است. هدف اصلی هم بدست آوردن و افزایش اعتماد به نفس است اما به یکباره نصیب کسی نمی شود.

بیشتر بخوانید: استعداد بهتر است یا پشتکار | چطور می‌توان موفقتر و شادتر بود؟

اعتماد به نفس رو راحت بدست بیار

شاید شنیده باشید که می گویند هر کس در یک کار موفق است. یک زن ممکن است مادر موفقی باشد. اما همین زن نتواند در فضای کسب و کار موفق عمل کند. یا مردی که در زمینه حسابداری پرتوان عمل می کند. اما نمی تواند یک برنامه نویس خوب باشد. به همین ترتیب همه افراد در برخی از کارها موفق هستند و همین موضوع اعتماد به نفسشان را بالا می برد.

در واقع این موفقیت در کارهاست که باعث می شود اعتماد به نفس ما افزایش یابد. اعتماد به نفس یک موضوع ثابت نیست که در همه زمان ها یکدست بماند. یعنی ممکن است امسال اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. ولی سال آینده اعتماد به نفس نداشته باشید. دلیل این موضوع اتفاقاتی است که در طی زندگی می افتد. اگر اتفاقات پیرامونمان خوشایند باشد، باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. برعکس اگر در کار خود موفق نباشیم، بی شک در کاهش اعتماد به نفس ما نقش دارد.

به طور کلی میزان توانایی ما در انجام کارها باعث کاهش یا افزایش اعتماد به نفس می شود. از سوی دیگر میزان اعتماد به نفس هم در موفقیت یا شکست های بعدی نقش دارند. یعنی تاثیر دو سویه ای میان موفقیت و میزان اعتماد به نفس وجود دارد. بنابراین راه  حل ما برای کسب اعتماد به نفس بیشتر، موفقیت است. اما موفقیت چطور بدست می آید؟

بیشتر بخوانید: با شناخت باورهای ضد ثروت سریعتر به آرزوهایتان برسید

پادکست موفقیت – اعتماد به نفس رو راحت بدست بیار

 

پادکست موفقیت – بدست آوردن موفقیت

برای بدست آوردن موفقیت باید راهی را انتخاب کنید که در آن استعداد دارید. اسیر هیجانات و احساسات نشوید. اگر دیگران در کاری موفق هستند، به این معنا نیست که شما هم فرد موفقی خواهید شد. اگر هدفتان کسب ثروت است، مشاغلی که درآمد بالایی دارند، راه موفقیت شما نیستند.

بلکه شغلی می تواند شما را به ثروت برساند که در آن استعداد داشته باشید. یک مکانیک می تواند به فرد ثروتمندی تبدیل شود اما به شرط اینکه در این کار استعداد و علاقه کافی داشته باشد. شما هم اگر می خواهید در هدفی که در ذهنتان دارید، دست پیدا کنید، باید استعداد واقعی خود را پیدا کنید. در عین حال در همان مسیر حرکت داشته باشید. اما مشکلی که وجود دارد اینکه اغلب افراد فریفته موفقیت دیگران می شوند و تصور می کنند راه دیگران همان راه آنهاست.

برای اینکه بتونی اعتماد به نفس رو راحت بدست بیار پادکست موفقیت را تا انتها گوش بده

دوره کیمیاگر یک دوره ی شش جلسه ای و آنلاین برای ساختن عزت نفس

(روی عکس کلیک کنید)

عزت نفس

دوره کیمیاگر

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

3 دیدگاه. Leave new

  • بهنام معین غفوری
    آبان 13, 1398 9:32 ق.ظ

    سلام. جناب ادمین سایت عزیز…
    چرا نمیشه این پادکستهای جدید رو دانلود کرد؟ من با هر دانلودری ک امتحان کردم نشد. آدرس لینک کوتاه شده رو که میزنی کل صفحه رو باز میکنه! لطفا رسیدگی کنین. ممنون…

    پاسخ
  • عاولی

    پاسخ
  • سلام چقدر عالی بود کاش میشد دانلودش کردچونکه هر روز بخوام بیام اینترنت امکانش برام فراهم نیست😭😓😘💖
    همیشه میگفتم کاش زود تر باسایتتون آشنا میشدم ولی قطعا حکمتی پشت این موضوع بوده ک من نمیدونستم…
    راستی آقای دادمندیان….شما…فوووووووووقالعاااااادهاییییییید🌷🌷🌼💖

    پاسخ

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست