پادکست موفقیتوبلاگ

ببين خودت رو دارى كجا خرج ميكنى پادکست

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

این پادکست موفقیت شما را به چالش می کشد. براستی زمان، تمرکز و احساسات تان را در کجا صرف می کنید؟ پاسخ به این سوال حتی می تواند آینده شما را هم پیش بینی کند. اگر زمان خود را صرف کارهای بیهوده و بی نتیجه می کنید، مطمئن باشید چیزی جز پشیمانی برایتان نمی ماند. زمان گرانبهاست و در مورد آن زیاد شنیده اید که قدر آن را بدانید. قصد نداریم در اینجا برایتان حرف های شعاری بزنیم. فقط این مطلب را تا انتهاب بخوانید و بعد پادکست موفقیت مربوط به آن را گوش دهید.

 

پادکست موفقیت – صرف کردن خود برای کارهای مفید

هر کسی اختیار زندگی اش در دست خود اوست. در صورتی که بعدها با شکست مواجه شود نمی تواند دیگران را مقصر شکستش بداند. ما اکنون در لحظه ای زندگی می کنیم که می توانیم خود را بابت صرف زمان، تمرکز و احساساتمان بازخواست کنیم. اگر راه را اشتباه انتخاب کرده ایم، مسیر را تغییر دهیم. اگر می دانیم مسیری که انتخاب کرده ایم به سرانجام خوب می رسید، برای سرعت بخشیدن به حرکتمان تلاش بیشتری کنیم.

اما چطور می توان تشخیص داد که راه و مسیری که انتخاب کرده ایم درست است؟ چطور می توانیم تشخیص دهیم افرادی که در اطرافمان هستند، ما را در رسیدن به هدفمان کمک می کنند؟ چطور می توانیم تشخیص دهیم احساساتی که خرج می کنیم انتخاب درست ما هستند؟

پاسخ این سوالات را نمی توان با یک بله یا خیر داد. بلکه باید روی آنها فکر کرد. من ساعات زیادی از روز را صرف کتاب خواندن می کنم. اما هدف من از این کار چیست؟ هدف من دست یابی به اطلاعات مهمی است که بعدها بتوانم با همین اطلاعات کار مفیدی را انجام دهم و با آن درآمدزایی کنم. یا ممکن است ساعات زیادی را صرف حضور در فضای مجازی کنم؟ براستی هدف من از این کار تنها سرگرمی است؟

مگر ما چقدر به سرگرمی نیاز داریم که برایش کل زمانم را صرف می کنم؟ یا اصلا سرگرمی بیش از حد امروز چه نقشی در موفقیت آینده من دارد؟ شاید هم هدف ما از حضور در فضای مجازی راه اندازی یک کسب و کار آنلاین است که بعدها بتوانیم از طریق آن درآمد کسب کنیم. در این صورت حضورمان در فضای مجازی بیهوده نیست. چرا که قصد داریم برای آینده جاده سازی کنیم.

پادکست موفقیت – صرف کردن خود برای کارهای مفید

پیدا کردن راه درست و متوقف کردن راه های اشتباه

یکی از اشتباهات اصلی ما این است که گاهی می دانیم راهی را اشتباه رفته ایم، اما حاضر به برگشت یا متوقف کردن آن نیستیم. شاید برایتان پیش آمده باشد که به این نتیجه رسیده اید دوستی با برخی از اشخاص هیچ منفعتی ندارد. اما با این وجود به آن ادامه می دهید. این کار چیزی جز وقت تلف کردن نیست. در واقع ما گاهی بر روی برخی اشتباهاتمان سرپوش می گذاریم و دقیقا همین کار اشتباه بزرگتری است که باعث به هدر رفتن وقت و انرژی می شود.

اگر پادکست موفقیت مربوطه را گوش دهید این توضیحات را به نحو تکمیل شده خواهید شنید.

 

 

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست