فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

شکست پایان داستانت نیست انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

شکست نمی تواند پایان داستان کسی باشد. تنها چیزی که می تواند داستان شما را به پایان برساند، مرگ و رفتن از این دنیاست. وقتی کسی در این دنیا زندگی می کند، یعنی فرصت دارد تا دوباره زندگی خود را بسازد. هر لحظه از زندگی یک فرصت است. پس اگر شکست خوردید، آن را پایان زندگی خود ندانید. در این ویدیوی انگیزشی به شما مطالبی در مورد پذیرش شکست خواهیم گفت.

چرا شکست پایان داستانت نیست ؟

شکست پایان داستانت نیست زیرا برای هر کسی اتفاق می افتد. همه انسان ها حتی کسانی که از نظر ما موفق ترین هستند، برای یک بار هم که شده طعم شکست را چشیده اند. هیچ گاه شکست را پایان زندگی خود ندانید. اگر می خواهید از تکرار شکست ها در آینده جلوگیری کنید، باید دلایل آنها را در امروز پیدا کنید.

برای مثال فردی که در زندگی زناشویی خود شکست می خورد و کارش به طلاق می کشد. این فرد نباید دیدگاه خود را نسبت به ازدواج تغییر دهد. دلیل طلاق و جدایی او به خود او و تصمیمات اشتباهش بر میگردد. کسی که قادر نیست در ابتدا همسر مناسب انتخاب کند و یا در وسط زندگی نمی تواند با رفتارها و خواسته های کنار بیاید، قطعا نباید نسبت به ازدواج دیدگاه نفرت انگیزی داشته باشد. چرا که اتفاقات و پدیده ها به خودی خود بد نیستند. ازدواج هم نمی تواند چیز بدی باشد.

پس در مورد هر کاری که در آن شکست می خورید، آن کار نمی تواند چیز بدی باشد. بلکه باید به دنبال دلایل شکست خود باشید. اگر بتوانید عوامل آن را پیدا کنید، قطعا از شکست های بدی جلوگیری می کنید. از سوی دیگر گاهی دلیل سرخوردگی و ناکامی ما انتخاب نادرست است. وقتی شغلی را از روی ناآگاهی آغاز می کنیم. در حالی که علاقه زیادی هم به آن نداریم، احتمال شکست در آن زیاد می شود. پس نباید آن حرفه و یا شغل را به طور کلی زیر سوال ببریم.

در مقابل شکست تسلیم نشوید

در مقابل شکست تسلیم نشوید

یکی دیگر از توصیه های مهم افراد موفق این است که در مقابل شکست تسلیم نشوید. تسلیم شدن در مقابل شکست و ناکامی شما را فرسوده می کند. به طوری که برای شروع مجدد انرژی و نیرو نخواهید داشت. اغلب ما از شکست و ناکامی هراس داریم. در حالی که در مقابل شکست نباید تسلیم شوید. باید به دنبال علت های آن بگردیم. در زندگی هر کسی شکست رخ می دهد و انسان های منطقی این موضوع را باور دارند.

تنها کسانی در مقابل شکست قد خم می کنند که خیالپردازند. یک انسان واقع بین می داند که هر اتفاقی ممکن است در آینده رخ دهد. من کاری را آغاز می کنم و اطلاعات زیادی در مورد آن ندارم. پس باید انتظار وقوع برخی از اتفاقات تلخ را هم داشته باشم. برای مثال زمانی که وارد بازار فروش یک محصول می شویم، باید با فروش نرفتن برخی از محصولات هم کنار بیاییم. به جای تسلیم شدن در برابر این شکست به دنبال علت فروخته نشدن محصولات بگردیم.

اکثر مردم به آرزوهایشان به خاطر تسلیم شدن، نمی رسند. افرادی که موفق می شوند با اولین شکست، عقب نشینی نمی کنند اما اکثر افراد با اولین شکست ناامید می شوند. افراد موفق، هدفشان را تعیین می کنند و بهایش هر چه باشد را می پردازند. سخت تر، هوشمندانه تر و جسور تر کار می کنند و هرگز تسلیم نمی شوند. این ویدئوی انگیزشی در مورد شکست و تسلیم نشدن در برابر آن، صحبت می کند. شکست، برنده را قوی تر می کند.. با خود ساخته همراه باشید و فیلم انگیزشی شکست پایان داستانت نیست را از دست ندهید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست