فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

با این فرمول هر روز به ارزشت اضافه کن

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

 

وقتی می گوییم انسان اشرف مخلوقات منظور چیست؟ شاید برخی برتری انسان بر سایر موجودات را تنها را صحبت کردن، زیبایی و ظاهر و یا هوش برتر بدانند. در حالی که موضوع در همینجا ختم نمی شود. انسان موجودی است که هر روز در حال تکامل است و این موضوع بواسطه قوه تفکر و تلاش او اتفاق می افتد.

انسان های موفق کسانی هستند که امروز آنها نسبت به گذشته شان بهتر شده و مطمئنا آینده بهتری هم در انتظارشان است. پس اگر شما هم باید هر روز به ارزشت اضافه کن تا بتوانید به موفقیت دست پیدا کنی. البته موفقیت همیشه در مفهوم ثروت و پول بیشتر نیست. بلکه می تواند به سلامت روح و جسم هم ختم شود.

چطور می توان زندگی خود را تغییر داد

برای تغییر زندگی باید این هفته خود را با هفته قبل مقایسه کنید. آیا در این مدت کوتاه تغییراتی در زندگی شما رخ داده است؟ کار دیگر این است که امسال خود را با سال گذشته مقایسه کنید. اگر تغییرات مثبتی در آن رخ داده است، نشان می دهد فرد تلاشگری هستید. اما اگر هیچ تغییری در زندگی تان رخ نداده، ضرر کرده اید. زیرا زمان را از دست داده اید. اما به این معنا نیست که دیگر فرصتی در پیش رو ندارید. بلکه می توانید از همین حالا شروع کنید تا ماه بعد یا سال بعد بهتری داشته باشید.

برای تغییر زندگی ابتدا باید افکارتان را تغییر دهید. مثبت اندیشی اولین و مهم ترین فرمول اضافه کردن به ارزش هایتان است. وقتی بتوانید دیدگاه تان را ابتدا نسبت به خودتان و سپس اطرافیان و به طور کلی زندگی تغییر دهید، مسیرتان خود به خود تغییر می کند. اگر عادت دارید به طور دائم به نواقص و نداشته هایتان فکر کنید، از همین حالا تصمیم بگیرید تا برای بدست آوردنشان تلاش کنید.

با این فرمول هر روز به ارزشت اضافه کن

هر روز به ارزشت اضافه کن

همه ما برای خود آمال و آرزوهایی داریم که گاهی رسیدن به آنها برایمان جز محالات می شود. این موضوع دو دلیل دارد یا آرزوها خارج از واقعیت است و یا ما برای رسیدن به آنها تلاشی نمی کنیم. در مورد نکته اول باید متذکر شویم که همیشه آرزوها و رویاهای واقع بینانه برای خود انتخاب کنید. آرزوهایی که خارج از توان بشر است وارد حیطه خیالپردازی می شود که باید به طور کلی از فکر کردن به آن منصرف شوید. اما در بسیاری از موارد ما آرزوهایی داریم که دست یافتنی هستند اما رسیدن به آنها سخت تر است.

برای مثال یک نوجوان روستایی که می خواهد روزی فوتبالیست موفقی شود و در یکی از تیم های برتر اروپایی بازی کند. این رویا دست یافتنی است. اما رسیدن به آن به تمرین، تلاش و اعتماد به نفس زیادی نیاز دارد. اگر بتوانید هر روز ارزش خود را نسبت به روز گذشته بیشتر کنید، پس از مدتی تغییرات محسوسی در زندگی خود احساس خواهید کرد.

 

مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست