فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

هنوز هم به عظمت من ایمان نیاوردین؟ – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

همه انسان ها در درون خود به دنبال یک نیروی برتر می گردند. این نیروی برتر از نگاه یک انسان معتقد و با ایمان خداست که به دلیل قدرت لایتناهی می تواند هر مشکلی را حل کند. باور به این عقیده باعث می شود انسان ها برای دنبال کردن اهدافشان ترغیب شوند. اما در زیر مجموعه ایمان به خدا، ایمان و باور به توانایی های خودمان اهمیت پیدا می کند. وقتی کسی به توانایی های خودش ایمان داشته باشد، می تواند براحتی به هر چیزی که می خواهد دست پیدا کند.

در این ویدیو انگیزشی به مطالبی در مورد خودتان می پردازیم. زیرا باور داریم که افکار انسان ها در مورد خودشان و زندگی شان شرایط آینده را می سازد. همانطور که شرایط امروز شما حاصل افکار شما در گذشته بوده است. یک جمله خیلی واضح در این رابطه وجود دارد : «ایمان داشته باشید که افکار شما به واقعیت های بیرونی تبدیل می شوند».

اگر رویاهای خود را باور کنید و فکر و ذهنتان را روی آن متمرکز کنید، به آن دست پیدا می کنید. زیرا ما در جهانی زندگی می کنیم که قوانین بسیاری در آن وجود دارد. مانند قانون جاذبه. اگر از بالای یک ساختمان سقوط کنید، مهم نیست که انسان خوبی باشید یا انسان بد. قانون جاذبه شما را به سمت خود می کند.

به زندگی ایمان داشته باشید

به زندگی ایمان داشته باشید

وقتی چیزی را با دل و جان بپذیرید، بدون شک برای آن تلاش هم می کنید. کائنات و هستی وقتی فکری را از شما دریافت می کنند، گویی شرایط را به یکباره فراهم می کنند. در این بین شما به مقداری انگیزه و امید نیاز دارید. این موضوع برای اینکه به دنبال هدف هایتان بروید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

افرادی که به زندگی امیدوار هستند، در سخت ترین شرایط می دانند بالاخره راهی پیدا می کنند. قصد نداریم در اینجا برایتان روضه رضوان بگذاریم و پند و اندرز بدهیم. اما لازم است بگوییم بین میزان اعتقادات و ایمان شخصی و انعطاف پذیری در برابر سختی رابطه مستقیمی وجود دارد.

تاثیر ایمان قوی در حل مشکلات

افرادی که ایمان قوی تری دارند، در زمان سخت ترین مشکلات می دانند یکی هست که دورادور نظاره گر کارهایشان است. اگر مشکل هیچ راه حلی نداشته باشد و فرد هم به هیچ روی قادر به حل این مسئله یا مشکل نباشد، خدایی هست که به کمکش می آید. در واقع ایمان و امیدواری زمانی کاربرد دارند که هیچ کاری از دست فرد برنیاید. در این صورت اگر امید داشته باشد در این وقت تنگ و تنهایی خدا کمکش می کند، بهتر می تواند با سختی ها مقابله کند.

دیدگاه ما نسبت به سختی ها گاهی آنقدر منفی است که تنها باعث آزار روحی خودمان می شود. در حالی که اگر همین سختی ها را به عنوان معلم نگاه کنیم بهتر می توانیم با آنها مقابله کنیم. گذشته درس عبرت است و به چراغ راه آینده تبدیل می شود. هر لحظه از زندگی تمرینی است برای دستیابی به شرایط بهتر. اگر امروز سختی نکشیم، فردا قادر نیستیم با سختی های بزرگتر مقابله کنیم. خودساخته دیدن این فیلم انگیزشی را به شما پیشنهاد میکند.. با هدف و قدرت جلو برید و اعتماد داشته باشید که می توانید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست