فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

7 راز میلیاردر شدن

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

میلیاردر شدن یک شبه صورت نمی گیرد. همه کسانی که از راه درست میلیاردر شده اند، برای آن زحمت زیادی کشیده اند. کسب مهارت، تجربه، تلاش، مبارزه با ناامیدی، کنار زدن افکار منفی، روی آوردن به مثبت اندیشی و تقویت اراده و پشتکار از جمله راه هایی است که یک میلیاردر آنها را انجام داده است. ما در جهان هیچ میلیاردری را سراغ نداریم که تمام کارهایش نصفه نیمه باشد. بلکه همیشه راهی را که انتخاب می کنند، تا انتها می روند. هیچ میلیاردی از هدفش دلسرد و ناامید نشده است.

نامیدی و دلسردی تا حد متعادل طبیعی است. اما وقتی که بیش از حد شود باعث دلزدگی و فرار از هدف می شود. وقتی در میانه مسیر مقدار متعادل ناامید شوید، باعث می شود تا تلاشتان را بیشتر کنید. به دنبال عیوب و دلایل ناامیدی بگردید. سعی کنید بازدهی را افزایش دهید و شور و شوق دوباره ای پیدا کند. اغلب میلیاردرها این مسیرها را طی کرده اند تا به اینجا رسیده اند.

چطور فکر خود را برای میلیاردر شدن آماده کنیم؟

شما به هر چیزی که فکر کنید همان اتفاق می افتد. براحتی می توان آن را اثبات کرد. افکار راهنمای شما هستند که می توانند صحبت کردن، راه رفتن، تعامل با دیگر، انتخاب شغل و زمینه شغلی شما را تعیین کنند. فردی که تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در رویای پرواز در آسمان سپری می کند، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که به یک خلبان تبدیل شود. پس وقتی که به میلیاردر شدن فکر می کنید، مطمئن باشید به آن دست پیدا می کنید.

باید تمامی افکار، ذهنیت، صحبت و رفتارتان را با میلیاردر شدن هماهنگ کنید. اگر واقعا به میلیاردر شدن فکر می کنید و هدف بزرگی در سر دارید، به دنبال طرح و ایده بگردید. پیدا کردن یک هدف مشخص باعث می شود تا انگیزه بیشتری برای تلاش کردن پیدا کنید.

فردی که ساعت ها دور از خانه تلاش می کند تا پول بیشتری بدست آورد، شک نکنید که هدف بزرگی در سر دارد. در واقع این هدف است که او را به این سمت می کشد. وقتی برای خود هدف مشخص کنید، از بیهودگی و روزمرگی هم خارج می شوید. پس برای میلیاردر شدن، داشتن فکر مثبت ضرورت دارد. افکار مثبت دید شما را نسبت به مسائل شفاف می کند. فرض کنید یک ایده یا طرح به ذهنتان خطور می کند که نسبت به اجرای آن بسیار خوشبین هستید. اگر آن را با یکی از دوستان منفی باف خود در میان بگذارید، از شکست، ناکامی نرسیدن به موفقیت، سنگ هایی که در جلوی پایتان قرار می گیرد و از موانع پیش رو صحبت می کند.

چطور فکر خود را برای میلیاردر شدن آماده کنیم؟

برای ثروتمند شدن داشتن یک مهارت الزامی است

همه کسانی که از راه سعی و تلاش به ثروت رسیده اند بدون شک یک مهارت را بلد بوده اند. کسب درآمد از طریق مهارت تنها یکی از راه های میلیاردر شدن است که اغلب افراد موفق آن را پیشنهاد می دهند. افراد زیادی هستند که مهارت دارند اما هیچ گاه میلیاردر نمی شوند. زیرا این افراد در مهارت خود فقط آموزه ها و اطلاعاتی را که یادگرفته اند، به کار می برند.

بسیاری از افراد قادر به خلق سبک ها و طرح های جدید نیستند. در واقع داشتن خلاقیت و نوآوری برای خلق چیزهای جدید اهمیت زیادی دارد. مهارت به خودی خود نمی تواند شما را به یک میلیاردر تبدیل کند. بنابراین توانایی و مهارت برای جذب مشتریان بیشتر راهی برای میلیاردر شدن است.

همه افراد باید این ذهنیت را داشته باشند که به ازای توانایی هایشان پول دریافت کنند و نه بر اساس زمانی که وقت می گذارند. در این ویدئوی انگیزشی، درک هالپرن از یک مثال ساده قفل ساز استفاده می کند. مثالی که نشان می دهد افراد بر اساس زمانی که قفل ساز برای تعمیر قفل وقت می گذارد پول می دهند و با کوتاه شدن زمان تعمیر قفل، او را مستحق پول دریافتی نمی دانند. در این ویدئوی انگیزشی، با رازهای پولدار شدن آشنا شوید.با خود ساخته همراه باشید و این فیلم انگیزشی درباره میلیاردر شدن را از دست ندهید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست