فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – نظم کلید موفقیته

اشتراک گذاری این مطالب در:

کلیپ انگیزشی

 هر روز خودتان را بازخواست کنید

من هرگز کسی را ندیده ام که در تمام طول زندگی خود و در رشته ای که فعالیت می کند، موفق بوده باشد. توانایی انجام کارها در زندگی و برنامه ریزی و توانایی تعهد به وعده ها می تواند موفقیت را برای شما به ارمغان آورد. هیچ یک از ما نمی توانید زندگی خودش را تحت کنترل دیگران درآورد. بلکه این احساسات خودمان است که زندگی را به کنترل در می آورد. ادامه توضیحات این کلیپ انگیزشی رو بخونید

دسته بندی افراد برای رسیدن به موفقیت

چند سال پیش آموختم که دو گروه وجود دارند: اول افرادی هستند که می گویند من میخواهم منتظر بمانم تا احساساتم قبل از انجام کار بر روی هدف متمرکز شوند. این افراد همان هایی هستند که می خواهند ابتدا شرایط کامل را بدست آورند و سپس برنامه ها را عملی کنند. این افراد هیچ گاه به چیزی که می خواهند نمی رسند. زیرا همیشه منتظرند تا تمام شرایط رسیدن به هدف برایشان فراهم شود. در حالی که 80 % شرایط در حین کار فراهم می شود.

اما دسته دوم کسانی هستند که می گویند من باید این کار را انجام دهم تا احساسش کنم. این افراد حرکت می کنند تا شرایط را بدست آورند. این افراد زندگی و هدفشان را به صورت برنامه ریزی در می آورند و سعی می کنند به وعده ها و تعهدات خود عمل کنند. سرانجام به موفقیت دست پیدا می کنند.

اگر واقعا قصد داریم کاری را انجام دهیم باید در آخر هفته خود را به چالش بکشیم. به این خاطر که در آخر هفته وقت بیشتری داریم و راحت تر هستیم. از خودمان بپرسیم من در طول هفته گذشته چه کرده ام و چه هدفی را دنبال می کنم؟ آیا کارهایی که باید انجام می دادم را انجام دادم؟ یا منتظر شده ام تا شرایط کامل فراهم شود و سپس برای انجام برنامه ها اقدام کنم؟ اگر کاری در طی هفته انجام داده ایم که هیچ سود و منفعتی برای ما نداشته، آن را کنار بگذاریم. باید این نوع کارها را مشخص کنیم.

نظم کلید موفقیته

من فکر می کنم برای رسیدن به موفقیت انضباط و نظم اهمیت زیادی دارد. اما نظم و انضباط مفاهیم نسبی هستند. بخصوص زمانی که مجبورید با افراد جوان و تازه نفس کار کنید. هرگز هدف را از دست ندهید و روی آن متمرکز شوید. اصلا به امکان پذیر نبودن اهداف فکر نکنید. مگر اینکه هدف عقلانی نباشید. در صورتی که روی آن فکر کرده اید و جوانب کار را سنجیده اید، فکر کنید هنوز هم امکان و قابلیت اجرا را دارد.

حال یک سوال داریم آیا تا به حال تلاش کرده اید از زندگی رضایت بیشتری داشته باشید؟ اگر هر هفته بخواهید برنامه را پشت گوش بیندازید و به آن عمل نکنید برایتان عادت می شود. در حالی که اگر چند جمعه بخواهید چند ساعت را برای برنامه ریزی و فکر کردن به کارهای روزهای کاری فکر کنید، به طور خودکار موظف به اجرای برنامه می شوید.

یکی دیگر از مواردی که باید در سرلوحه برنامه کاری قرار دهید، بهبود بخشیدن به روابط کاری و خانوادگیست. اگر به این رویه عمل نکنید به انچه در ذهن دارید، دست پیدا نمی کنید.

ادامه مطلب را می توانید در این کلیپ انگیزشی مشاهده کنید.

 

مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست