فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی برای رسیدن به موفقیت وسواس داشته باش

اشتراک گذاری این مطالب در:

درباره‌ی موفقیت بیش از هزاران مقاله، کتاب و فیلم ساخته شده است. هزاران نفر تجارب خودشان را در رابطه با رسیدن به موفقیت بازگو کرده‌اند. با این وجود نمی‌توان فرمول ثابتی برای رسیدن به آن یافت؛ چرا که موفقیت در ذهن هر فردی تعریفی متفاوت و منحصر به فرد دارد. اگر موفقیت را در رسیدن به چیزی تعریف کنیم (هر چیزی که باشد)، پس باید نسبت به آن چیز حساس باشیم. باید رفتاری وسواسی در مقابل آن هدف داشته باشیم.

اگر در حال حاضر هدفی در زندگی‌تان دارید آن را در نظر بگیرید. ببینید آن هدف واقعا تا چه اندازه برایتان اهمیت دارد؟ تا چه اندازه روی آن حساس هستید و حاضرید چه چیزهایی را برای به دست آوردنش فدا ‌کنید؟ اگر می‌توانید بدون آن هدف زنده بمانید، اگر زندگی‌تان بدون رسیدن به آن هدف معنا خواهد داشت و اگر به اندازه‌ی هوا به آن نیاز ندارید پس فراموشش کنید. لازمه‌ی موفقیت وسواس داشتن است. حساس بودن روی هدف است که باعث می‌شود مسیر سخت رسیدن به آن را تا انتها طی کنیم.

گاهی ما هدف اشتباهی را برای خودمان انتخاب می‌کنیم و به همین دلیل با کوچک‌ترین سختی و مشکلی دست از تلاش برای به دست آوردنش برمی‌داریم. اگر هدف‌هایی در زندگی‌تان داشته و دارید که به آن‌ها دست نیافتید، جواب این ناکامی را باید در میزان خواستن خودتان پیدا کنید. در میزان تلاشی که برای به دست آوردن این اهداف داشته‌اید. باید با خودتان روراست باشید و خودتان را بشناسید تا بتوانید درک کنید که واقعا چه چیزی در زندگی بیشترین اهمیت را برایتان دارد.

رشد فردی برای رسیدن به موفقیت

اگر هدف بزرگی در زندگی داری، اگر بارها شکست خوردی و با هر مشکلی از خودت پرسیده‌ای «چرا من؟»، این کلیپ انگیزشی می‌تواند برایت الهام‌بخش باشد. گاهی مشکلات‌مان به قدری زیاد و بزرگ به نظر می‌رسند که فکر می‌کنیم شخصی درمانده‌تر و بیچاره‌تر از خودمان وجود ندارد. ما به قدری درگیر مشکلات و مسائل خودمان می‌شویم که دیگر چشمی برای دیدن واقعیات اطرافمان و درد انسان‌های دیگر نداریم.

سخنران این ویدیو، زمانی قهرمان جهان بود، اما زندگی ضربه‌های سختی به او زد. با این وجود، او تصمیم متفاوتی برای ادامه‌ی زندگی‌اش گرفت. او خودش را قربانی شرایط نکرد و تصمیم گرفت اوضاع را در کنترل خودش دربیاورد. حقیقت این است که در سخت‌ترین و تاریک‌ترین لحظات زندگی، گرفتن چنین تصمیماتی مشکل به نظر می‌رسد، به همین دلیل هم به کمک نیاز داریم. به کمک نیاز داریم تا مسائل را با دیدی تازه‌تر و از دریچه‌ای متفاوت ببینیم.

این کلیپ انگیزشی می‌تواند همان نگاه تازه‌ای باشد که به آن نیاز داری. موفقیت فقط و فقط به خود تو بستگی دارد. تو تنها در صورتی به موفقیت می‌رسی که رشد کنی. رشد فردی لازمه‌ی موفقیت و خودساخته شدن است. برای رسیدن به موفقیت باید به رشد فردی و پیشرفت روزانه‌ی خودت متعهد شوی. برای موفقیت و پیشرفت وسواس داشته باش، موفقیت به سراغت خواهد آمد.

اگر فکر می‌کنید برای دستیابی به هدف آمادگی لازم را ندارید، خودساخته شرکت در دوره «موفقیت به روش استیو جابز» را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید:

موفقیت در کار

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

4 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست