فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

قهرمان روابط عاشقانه شوید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

برخی از افراد شاید در کسب و کار، تحصیل و شغل خود موفق نباشند، اما در روابط عاشقانه موفق می شوند. برخی از افراد در همه جوانب زندگی خود موفق هستند. بسیاری از افراد هم در زندگی شخصی خود روابط عاشقانه رضایت بخشی ندارند. اغلب این روابط هم به جدایی و شکست می انجامد. اما چه چیزی باعث می شود تا یک رابطه به شکست و برخی از رابطه ها موفقیت آمیز می شود؟

دلیل شکل گرفتن روابط عاشقانه چیست؟

یکی از اساسی ترین دلیل شکل گرفتن روابط عاشقانه قدرت تصمیم گیری عاقلانه است. وقتی از ابتدا انتخاب براساس اصول عقلانی باشد، میزان اشتباهات هم کاهش می یابد. برای مثال فردی که انتخاب می کنید از نظر فرهنگی، پایگاه اجتماعی، سن، نیازها و خواسته ها با شما همخوانی داشته باشد. وقتی کسی را انتخاب می کنید که فقط از تنهایی فرار کنید، ممکن است اشتباهات زیادی در این تصمیم باشد.

بسیاری از روابط به خاطر فرار از تنهایی است. آنها به دنبال کسی هستند که خلاءهای عاطفی شان را پر کنند. اما پس از مدتی به این نتیجه می رسند طرف مقابل با نیازها و خواسته های آنها مطابقت ندارد. از نظر فرهنگی تفاوت زیادی دارند. از سوی دیگر اختلافات و مشاجرات هر روز بیشتر می شود و این موضوع به مرور زمان باعث باریک تر شدن طناب روابط عاشقانه می شود. وقتی که قرار است کسی را برای زندگی خود انتخاب کنید، باید تمامی جوانب را بسنجید.

نباید به این فکر کنید که او فرشته رهایی شما از تنهایی و مجردی است. بلکه او قرار است یک عمر با شما باشد. آیا شما قادر به تحمل تفاوت ها و همه ویژگی های او هستید؟ آیا فقط ظاهر و زیبایی او باعث شده تا خواستارش شوید؟ آیا از روحیات و خواسته های اصلی او اطلاعی دارید؟ ایا قادر هستید او را به همین شکل که هست، بپذیرید؟

در شروع روابط عاشقانه به فکر تغییر طرف مقابل نباشید

در شروع روابط عاشقانه به فکر تغییر طرف مقابل نباشید

یکی از مشکلات اصلی بسیاری از افرادی که در روابط عاشقانه شکست می خورند، فکر کردن به تغییر طرف مقابل است. آنها متوجه تفاوت ها هستند. اما به این فکر می کنند که بعدها طرفشان را تغییر خواهند داد و او مطابق با میلشان می شود. حتی وقتی در ابتدای راه هستند، به امید تغییر طرف مقابل وارد رابطه عاشقانه می شوند. اما بعد از مدتی که از رابطه می گذرد، متوجه می شوند طرف مقابلشان حاضر به تغییر نیست.

در واقع این مشکل بسیاری از افراد است که به امید تغییر دیگران وارد یک رابطه عاشقانه می شوند. در یک رابطه نباید تغییرات کلی را انتظار داشته باشیم. برخی از اخلاق های جزئی و یا ظاهر را می توان تغییر داد. اما مهمترین خصلت ها و به طور کلی شخصیت قابل تغییر نیست. ممکن است بتوانیم نحوه لباس پوشیدن یک نفر را تغییر دهیم، اما تغییر اعتقادات مذهبی یا سیاسی یک نفر موضوعی است که به زمان زیادی نیاز دارد. برای مثال شاید چند دهه طول بکشد تا یک نفر اخلاق و روحیات خود را تغییر دهد.

ادامه این مطلب را می توانید در ویدیوی انگیزشی مشاهده کنید.

در این ویدئو، برندن برچارد، توصیه هایی برای بهتر شدن روابط عاشقانه بیان می کند. گرچه توصیه برای روابط افراد بسیار سخت است اما چیزهایی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید روابط بهتر و عاشقانه تری داشته باشید. یکی از آن چیزها این است که تجسم مثبت را تمرین کنید، یعنی اینکه همیشه بهترین فکر را در مورد شریکتان داشته باشید، هر چند که کار بسیار سختی است. افراد از یک مکالمه ساده، در ذهن خودشان داستان ها می سازند در صورتی که ممکن است طرف مقابلشان تنها یک حقیقت ساده را گفته باشد اما…با خود ساخته همراه باشید و این فیلم انگیزشی را از دست ندهید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست