فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

با دیدن این ویدیو سرنوشت خودتون رو بسازید و هدفتون رو پیدا کنید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240          دانلود با کیفیت 144

آیا تا به حال به تفاوت جبر و اختیار فکر کردین؟ نظرات در مورد آینده و سرنوشت انسان متفاوت هست. در این مورد دو گروه وجود دارن که نظراتشون کاملا متضاد هست. برخی فکر می کنند تقدیر و سرنوشت ما از پیش تعیین شده اس و ما هیچ نقشی در اون نداریم. در واقع این زندگی هست که ما رو به یه سمت هل میده و باعث میشه که فردی موفق یا سرخورده باشیم. مشخصه که این طرز تفکر باعث میشه تا دیگه امیدی برای تغییر نداشته باشیم.

اما در مقابل گروه دومی هست که میگه این ما هستیم که بر زندگی سواریم. در واقع ما هستیم که میتونیم آینده رو خوب یا بد کنیم. پس باید سرنوشت خودتون رو بسازید و برای رسیدن به آینده ای بهتر تلاش کنید. این تفکر باعث میشه تا ما نسبت به آینده امیدوارتر باشیم. وقتی من بدونم که فردای من توی دستای خودم هست، پس برای بهتر شدنش تلاش می کنم.

اما وقتی کسی به تقدیر و سرنوشت معتقد باشه و اختیار رو امری بی مفهوم و بلااستفاده بدونه دیگه هیچ تلاشی برای دستیابی به موفقیت نمی کنه. چرا که فکر میکنه هرچقدر هم تلاش کنه، تقدیر یه چیز دیگه براش رقم میزنه.

سرنوشت خودتون رو بسازید

انسان قادر به انجام هر کاری هست. برای مثال آرزوی پرواز انسان ها یه روزی جز امور خیالی بود. انسان های چند قرن قبل اصلا تصور نمی کردند که یه روزی انسان بتونه تو آسمان پرواز کنه. اما این آرزو به واقعیت تبدیل شد. پس شما هم قادرید هر تصور و هدفی رو که در سر دارید به واقعیت تبدیل کنید و سرنوشت خودتون رو بسازید .

خداوند انسان رو آفرید اما اونو آزاد گذاشت تا بتونه سرنوشت خودشو بدست بگیره. به همین دلیل اگر با افراد موفق صحبت کنید همشون بهتون میگن بزرگترین دلیل موفقیتمون تلاش بی وقفه ای بوده که داشتیم. در حالی که اگر با چند فرد ناموفق صحبت کنید در بسیاری از موارد سرنوشت و تقدیر رو دلیل شکست خودشون عنوان می کنن.

اغلب ما آدمها عادت داریم موفقیت ها و خوشی ها رو حاصل تلاش خودمون بدونیم و بدبختی ها و ناخوشی ها رو به تقدیر نسبت بدیم. در حالی که هر دوش نتیجه کم کاری و یا تلاش خودمون هست. افراد واقع بین حتی زمانی که شکست می خورن دنبال دلایل واقعی شکست می گردن و همین عامل باعث میشه تا تجربه و اطلاعات زیادی در زمینه دلایل ناکامی بدست بیارن. بعد از چند وقت هم که حال روحیشون بهتر میشه دوباره از جای خودشون بلند میشن و مجددا تلاش می کنن.

سرنوشت خودتون رو بسازید

دیدگاه تون رو تغییر بدین

برای اینکه بتونید سرنوشت خودتون رو بسازید اول باید خودتون رو در محوریت شکست یا موفقیت ببینید. تا زمانی که دیدگاهتون این باشه که یک دست بالاتر وجود داره که شما رو به سمت هدف هل میده، شاید یه کم خوش شانس باشید و موفق بشید. اما این موفقیت موقتی هست و نمیتونید بهش تکیه کنید.

سوالی مهمتر از اینکه “هدفت در زندگی چیست” در دنیا وجود ندارد. زندگی بدون هدف ارزش زندگی کردن ندارد. همه افراد چیزی در وجودشان دارند که منحصر به فرد است اما متاسفانه در سیستم های آموزشی وقتی برای شکوفا شدن استعداد ها نمی گذارند. اگر می خواهید فقیر بمانید، کاری را انجام دهید که در آن استعداد ندارید. با دیدن این ویدئو سرنوشت خودتان را بسازید و هدفتان را پیدا کنید. با خود ساخته همراه باشید و این فیلم انگیزشی را از دست ندهید. شاید این فیلم انگیزشی بتواند جرقه ای هر چند کوچک در شکوفایی استعداد شما داشته باشد.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست