فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

چطوری بدون پول کسب و کار راه بندازیم؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه شاید کمی خنده دار باشد. اما آنچه در این کلیپ انگیزشی خواهید دید کاملا واقعیت دارد و دیدگاه شما را تغییر می دهد. در واقع این کلیپ انگیزشی راهکارهایی را برای تجارت ارائه می دهد. برای موفقیت در تجارت باید در دنیای تجارت زندگی کرد. به این معنا که باید شرایط آن را به بهترین شکل درک کنید. از تجربه ورشکسته ها عبرت بگیرید. ایده پرداز باشد و به دنبال راه های جدید برای موفقیت بیشتر باشید.

ایده برای راه اندازی کسب و کار

ایده به کسب و کار اعتبار می بخشد. این جمله حاوی پیام مهمی است. سالانه کسب و کارهای زیادی راه اندازی می شود که با ایده های مختلفی شکل گرفته اند. اما تعداد اندکی از آنها موفق می شود. بسیاری از آنها در همان ابتدای راه شکست می خورند. دلیلش چیست؟ یکی دلایل شکست بسیاری از کسب و کارهای نوپا بی اعتباری ایده است. اگر ایده غیرواقعی و بدون برآورد بازار باشد، احتمال موفقیت آن کم است. اگر هم موفق شود باید آن را به شانس و اقبال نسبت داد.

همین شکست بسیاری از افراد باعث می شود تا دیگران هم فکر رفتن به سمت هدف هایشان را از سر بیرون کنند. در واقع یکی از دلایل اینکه بسیاری از ما بسمت هدف حرکت نمی کنیم، نگاه کردن به تجربه شکست دیگران است. اما افراد موفقی هم وجود دارند که بدون توجه به دلایل شکست دیگران راه خودشان را انتخاب می کنند.

 عبرت گرفتن از شکست ها

موفق ها همان کسانی هستند که می دانند راهی که انتخاب می کنند، پر خطر است. ممکن است موفق شوند و یا شکست بخورند. با این وجود راه جدیدی را انتخاب می کنند که از اشتباهات شکست خورده ها دور شوند. هر چند ممکن است آنها هم خیلی موفق نباشند. اما راه حل های آنها روزنه امیدی است که می تواند مسیر موفقیت را روشن کند. پس کسب و کار آنها رونق می گیرد. محصولات و خدمات جدیدی وارد بازار می کنند. تا حدودی می توانند مشتریان زیادی را جذب کنند.

اما این افراد به مانند ورشکسته ها نیستند. بلکه هر روز خود را تغییر می دهند و یا در اصطلاح خود را بروزرسانی می کنند. تولید یک محصول برای سال های متوالی باعث از دست دادن بخش زیادی از مشتریان می شود. دوری از درجازدن یکی از خصیصه های اصلی افراد موفق است.

ایده برای راه اندازی کسب و کار

 قرار گرفتن در موقعیت

یکی دیگر از نکات مهمی که در این کلیپ انگیزشی به آن پرداخته شده است، عملگرایی و قرار گرفتن در موقعیت است. شاید شنیده باشید که می گویند بسیاری از تحصیلکرده ها قابلیت قرار گرفتن در موقعیت کاری را ندارند. دلیل آن این است که این افراد فقط مطالعه کرده اند و اطلاعات آنها در ذهنشان روی هم تلنبار شده است. اما از آنها برای عمل کردن و اجرا استفاده نکرده اند. به همین خاطر زمانی که وارد عرصه شغلی می شوند، نمی توانند همانند حرف هایی که می زنند عمل کنند.

حرف های آنها از کتاب ها بر می آید و حاصل خواندن و مطالعه است. اما شغل و کسب و کار از آنها کار واقعی را می طلبد. در حالی ذهن آنها هنوز از کار ترس و واهمه دارد.

ادامه این مطلب را در کلیپ انگیزشی مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست