فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

با دیدن این ویدیو می تونین نابودگر محدودیت هاتون بشید

اشتراک گذاری این مطالب در:

 


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

تفاوت آدمها در نابود کردن محدودیت ها

یکی از دلایل شکست بسیاری از ماها ناتوانی در برداشتن موانع و محدودیت هاست. در حالی که موانع همیشگی نیست و هیچ مشکلی هم بدون راه حل نیست، ما مسیر رو تغییر میدیم. چرا که فکر می کنیم دیگه به بن بست رسیدیم و هیچ امیدی به تغییر نداریم. قدرت تفکر نقش سازنده ای در زندگی ما داره. وقتی تفکر ما این باشه که هیچ راهی برای دستیابی به موفقیت وجود نداره، به چیزهای کوچیک بسنده می کنیم و همین میشه که زندگی ما با کسایی که تلاش می کنن، متفاوت میشه.

افراد عادی قادر به حل مشکلاتی شبیه بهم هستند. اما 10 درصد از مردم قادرند مشکلاتی رو حل کنند که خارج از تصور مردم عادی هستند. افرادی هم که از جامعه طرد میشن و همیشه سرخورده و بدبخت هستند، قادر نیستند حتی کوچیکترین مشکلات و موانع رو هم از سر راهشون بردارن.

برای مثال اگر پای درد و دل زندانی ها یا معتادها بشینن، دلایلی رو برای انتخاب مسیر اشتباه بهتون میگن که شاید از شنیدنش تعجب کنید. حتی ممکنه اونا رو سرزنش کنید که اینا مشکلات نیستن و اگر من جای شما بودم با تمام مشکلات بازهم این مسیر رو انتخاب نمی کردم. هر چند که بسیاری از اونها هم ناخواسته وارد یک مسیر میشن و بعد از مدتی خودشون رو در منجلاب میبینن. به هر حال آنچه که باعث میشه اونها به این سرنوشت مبتلا بشن، ناتوانی در مدیریت بحران و برطرف کردن محدودیت ها هست.

چطور باید نابودگر محدودیت هاتون بشید

چطور باید نابودگر محدودیت هاتون بشید

اولین محدودیت ما برای دستیابی به خوشبختی و موفقیت افکار منفی هست. وقتی کسی فکر میکنه ضعیف و ناتوان هست و یا شرایط و محیط زندگیش برای دستیابی به رویاهاش نامناسب هست، خودبخود وجودش اینو میپذیره و دیگه تلاشی برای رسیدن به موفقیت نمی کنه. چون فکر می کنه دستیابی به موفقیت و نابود کردن محدودیت ها غیرممکن هست.

برای مثال یه فرد رو تصور کنید که داخل یه 4 دیواری گرفتار شده و هیچ دری هم وجود نداره که از این زندان خارج بشه. در ابتدا تلاش میکنه تا دیوار بالا بره. اما دیوارها بلند هستن و اون قادر نیست تا دست و پاشو جایی بند کنه و بالا بره. کلی تلاش میکنه اما در نهایت خسته میشه و یه گوشه می افته و تصورش اینکه سرنوشتش این هست اونجا بمونه تا عمرش به پایان برسه.

تا زمانی که این تصور و ذهنیت در این فرد زندانی هست، تلاشی برای رها شدن نمیکنه. حتی هیچ راه حلی به ذهنش نمی رسه چون تمام تمرکزش روی لحظات بد زندانی شدن هست. اما اگر این فرد به جای فکر کردن و تمرکز روی محدودیت ها به فکر راه حل باشه، قطع می تونه از این شرایط رهایی پیدا کنه. این فرد کافیه روی قسمتی از دیوار گودی ایجاد کنه تا بتونه از دیوار براحتی بالا بره. این راه حل تنها در شرایطی به ذهن زندانی میرسه که از همه چیز خودش رو رها کرده باشه و فقط به آزادی فکر کنه.

همه مردم زندگی شان را بر اساس تصمیم ها، استاندارد ها یا باورهایی که در جوانی یا 10 یا 20 سال پیش گرفته اند، می سازند. اگر به این ذهنیت برسید که توانایی تغییر چیزی را ندارید، دیگر انگیزه ای برای تلاش کردن نخواهید داشت. با دیدن این ویدئو می توانید نابودگر محدودیت های خود باشید. می توانید یاد بگیرید که چگونه بر محدودیت های درونی خود برای رسیدن به موفقیت غلبه کنید. نباید بگذارید که محدودیت ها شما را کنترل کنند. خود ساخته شما را به دیدن این ویدئوی انگیزشی زیبا دعوت می کند.

 

برچسب‌ها: , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست