فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

تونی رابینز – با شناخت نیازهای اصلی انسان ثروتمند شوید

اشتراک گذاری این مطالب در:

 


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

 ارتقا تجارت و بازاریابی

این کلیپ انگیزشی راهکارهایی برای ارتقا تجارت و بازاریابی به شما ارائه می دهد. اگر می خواهید بدانید چرا برخی در تجارت موفق تر هستند این کلیپ انگیزشی را تا انتها مشاهده کنید.

یک نمونه فرد موفق در بازار تجارت استیو جابز است که شهرت جهانی هم دارد. یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت او شناخت نیازهای مشتریان بود. او هیچ گاه به طرفداران محصولاتش به عنوان مشتری نگاه نمی کرد. از نظر او افرادی که محصولات را خریداری می کنند، قبل از اینکه مشتری باشند، انسان هستند. آنها دارای نیازها و احساساتند. خریدن یک محصول به مشتری هویت می بخشد. برندها هویت بخش خریداران هستند. پس یکی از دلایل خرید علاقه و میل یک مشتری به برند است.

کلیپ انگیزشی تعصب مشتریان نسبت به برندها

اگر برند نتواند رضایت مشتری را کسب کند و یا در بازار تجارت صاحب نام و اعتبار نباشد، نمی تواند به مشتری هم هویت ببخشید. برای مثال برای از افراد نسبت به برند اپل یا سامسونگ تعصب خاصی نشان می دهند. در حالی که می دانیم برند یک پدیده غیرجاندار است. شاید از نظر یک فرد عامی این موضوع خنده دار باشد که دو نفر بر سر برند سامسونگ یا اپل با هم بحث و مجادله کنند. اما این موضوع کاملا واقعیت دارد. دلیل آن هویتی است که پس از مدتی این برندها به طرفداران خود می بخشند. حتی خریداران نسبت به برندهای مورد علاقه تعصب نشان می دهند. در واقع خریداران فقط محصولات را خریداری نمی کنند بلکه احساسات، هویت و حقیقت را هم با آن می خرند.

 

 

کلیپ انگیزشی – توجه به نیازهای انسان برای موفقیت در بازاریابی

کلیپ انگیزشی توجه به نیازهای اصلی برای موفقیت

یکی از نیازهای اصلی انسان برای بقاء داشتن اطمینان و اعتماد است. با اعتماد و اطمینان است که مهم ترین نیازهای خود را توسط دیگران اجابت می کنیم. ما به تولید کننده ها اعتماد می کنیم و بنابراین محصولاتشان را خریداری می کنیم. یک بازاریاب موفق باید اطمینان و اعتماد مشتریان را جذب کند تا بتواند محصولات خود را به فروش برساند.

دومین نیاز انسان در کلیپ انگیزشی نیاز به هیجان است. انسان ها از تکرار و روزمرگی خسته می شوند و به سورپرایز شدن نیاز دارند. حال یک تاجر موفق کسی که محصولات تکراری تولید و عرضه نکند. چرا که پس از مدتی مشتریان از تکراری بودن این محصولات خسته می شوند و به سراغ محصولات رقیب می روند.

سومین نیاز که در این کلیپ انگیزشی به آن اشاره شده، احساس خاص بودن است. یک بازاریاب موفق باید به این موضوع توجه داشته باشد که مشتریان می خواهند با خرید محصولاتش خاص و متمایز باشند. اگر محصولات تمامی شرکت ها شبیه بهم باشد، پس دلیلی برای وجود ندارد که ما از رقبا برتر باشیم. بلکه زمانی می توانیم توقع داشته باشیم از دیگران بالاتر باشیم که خاص و متمایز باشیم. اگر محصولات نسبت به آنچه که رقیبان تولید می کنند، خاص باشند، در آینده ای نه چندان دور مشتریان بیشتری خواهیم داشت.

اما چهارومین نیاز عشق و احساسات است. همه انسان ها می خواهند خواستنی باشند و مورد توجه قرار بگیرند. یک بازاریاب خوب باید به این موضوع توجه داشته باشد که محصولاتی عرضه کند تا مشتریان از طریق آنها بتوانند در جمع حاضر شوند و مورد توجه قرار بگیرند.

ادامه این مطلب را می توانید در کلیپ انگیزشی مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست