فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – برای موفقیت لازم نیست باهوش باشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

بسیاری از افراد تصور می کنند که برای موفقیت باید از هوش بالایی برخوردار باشند. در حالی که بسیاری از مدیران موفق دلیل موفقیت خود را استفاده از کارمندان باهوش عنوان می کنند. از نظر این عده تیم مدیریت شرکت باید مجموعه ای از افراد باهوش باشد. در عین حال باید مطمئن بود که این افراد می توانند با هم به توافق و تفاهم برسند که در این ویدیو انگیزشی آموزشی در این مورد بیشتر صحبت میشه.

 جذب کارکنان باهوش

یکی از مشکلات اغلب مدیران این است که به دنبال کارکنانی هستند که کار زیادی انجام می دهند. اما برایشان اهمیتی ندارد که ضریب هوشی آنها چقدر باشد. حتی برخی از مدیران از استخدام کارکنان باهوش هراس دارند. چرا که می ترسند روزی جای آنها را پر کنند و به رقیب سرسختی تبدیل شوند.

در این کلیپ انگیزشی با نشان دادن یک مدیر موفق میخواهیم بگوییم اگر باهوش نیستید، اما ایده فوق العاده ای در ذهن دارید، باز هم می توانید آن را اجرا کنید. برای موفقیت لازم نیست که حتما فرد باهوشی باشید. بلکه اگر تمام تلاش خود را برای جذب کارکنان باهوش بکار بندید، می توانید از بهره هوشی آنها استفاده کنید.

کنار آمدن افراد باهوش باهم

اما یکی از مشکلاتی که در مورد جذب افراد باهوش وجود دارد، امکان کنار آمدن آنها باهم است. افراد عادی براحتی با هم کنار می آیند. زیرا ایده و خلاقیتی ندارند. کار و مسئولیتی که بر عهده آنها گذاشته شده، انجام می دهند. آنها به چیزی خارج از مسئولیت شان تعهدی نشان نمی دهند. اما افراد باهوش سعی می کنند از همه چیز سر درآورند.

افراد عادی به آنچه که دارند، قانع هستند. اما افراد باهوش همیشه در فکر پیشرفت شغلی و مالی هستند. میخواهند موقعیت بهتری بدست آورند. به همین دلیل همکار باهوش را رقیبی در مقابل خود می بینند. همین عامل باعث می شود تا بسیاری از افراد باهوش نتوانند براحتی باهم سازش کنند.

 یادگیری و ریاست در دوره های مختلف

یکی دیگر از نکاتی که در این کلیپ انگیزشی روی آن تاکید زیادی شده است، تقسیم دوره های سنی است. زمانی که در سنین جوانی بین 20 تا 30 سال هستید، باید یاد بگیرید چطور کار کنید. در حالی که بسیاری از افراد می خواهند از همین سن وارد عرصه کار و مدیریت شوند. اما مدیریت به تجربه و تخصص نیاز دارد. تا زمانی که فرد دانش کافی کسب نکرده باشد، نمی تواند مدیریت کاری را بر عهده بگیرد.

اما وقتی افراد وارد دهه چهارم زندگی می شوند، دیگر وقت تست و امتحان کردن رشته های مختلف را ندارند. تا وقتی جوان هستیم می توانیم راه های زیادی را برویم. اگر شکست خوردیم دوباره بلند شویم و دوباره شروع کنیم. اما وقتی سن از حدی عبور کند، زمان تست و امتحان از ما گرفته می شود.

این کلیپ انگیزشی می خواهد به شما بگوید وقت را غنیمت بشمرید. کارها را به تعویق نیندازید. به بهانه جور نبودن شرایط و نداشتن هوش کافی، ایده های خود را کنار نگذارید. افراد موفق زمانی که وارد یک عرصه می شوند، همه چیز را نمی دانند. بلکه به مرور بر همه چیز مسلط می شوند. از هوش کارکنان استفاده می کنند.

برای اطلاع از اصل مطلب می توانید کلیپ انگیزشی برای موفقیت لازم نیست باهوش باشی را مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست