فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – چگونه می توان میلیونر شد؟ حقیقتی که هیچ کس به شما نمی گوید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

با دیدن این کلیپ انگیزشی متوجه می شوید که چطور برخی از افراد عادی به میلیونرهای موفق تبدیل می شوند. تنها تعداد معدودی از افراد هستند که به این مرحله می رسند. شاید باورش کمی سخت باشد اما این امر امکان پذیر است. میلیونرهای زیادی در دنیا وجود دارد که در ابتدا در فقر به سر می برند اما با به کارگرفتن تکنیک های خاصی به میلونرهای موفق تبدیل می شوند. آنچه را در این کلیپ انگیزشی آمده را برایتان شرح می دهیم.

 چطور به میلیونرهای موفق تبدیل شویم

یک نظریه کاملا اثبات شده این است که افراد به چیزی تبدیل می شوند که همیشه به آن فکر می کنند. این جمله یعنی شما تمام وقت خود را صرف فکر کردن به ثروتمند شدن، اعتیاد، سارق بودن، پزشک شدن و …. می کنید. در نهایت شما یا فرد ثروتمند می شود و یا نه به یک فرد سارق و شکست خورده تبدیل می شوید.

همه کسانی که به میلیونرهای موفق تبدیل شده اند، ابتدا فکر آن را ذهنشان ایجاد کرده اند. مثبت اندیشی یکی از اصلی ترین رمزهای موفقیت است. باید بتوانید عادت مثبت اندیشی را در خودتان تقویت کنید. مدام خود را با یک ماشین مورد نظرتان تصور کنید.

کلیپ انگیزشی – میلیونر موفق

 قربانی کردن خواسته های کوچک

یکی دیگر از رمزهای تبدیل شدن به میلیونرهای خودساخته قربانی کردن خواسته های کوچک است. شاید فکر کنید میلیونرهای موفق هیچ خواسته ای نداشته اند و یا سرمایه و زمان زیادی در اختیارشان بوده است. اما این فکر اشتباه است. آنها هم مثل سایر همنوعان به تفریح، سرگرمی، مهمانی، ماشین خوب و … علاقمندند. اما بجای صرف کردن این سرمایه در بخش های غیرضروری، آن را برای آینده شغلی خود صرف می کنند.

البته هدف این کلیپ انگیزشی این نیست که شما از بیمه، مخارج اصلی و سرگرمی های به جای خود غافل شوید. بلکه به باید هزینه های این قسمت ها را به حداقل برسانید. در عوض سرمایه گذاری در بخش کسب و کار را بیشتر کنید.

 تغییر عادات زندگی برای میلیونر شدن

برای میلیونر شدن باید سبک زندگی خود را تغییر دهید. عادات زندگی میلیونرهای موفق با افراد عادی تفاوت زیادی دارد. این افراد برای خود اهداف مالی تعیین می کنند. سپس براساس آن عمل می کنند و همه رفتارهایشان برحسب آن هدف تعیین می شود. در حالی که افراد عادی زمانی که پولی را بدست می آورند فورا برای خرج کردن آن نقشه می کشند. اما یک میلیونر موفق برای پول نقشه نمی کشد بلکه آن را پس انداز می کند و زمانی که به حد نصاب رسید با آن یک ویلای تجاری، یک شرکت بزرگ، یک برج و … خریداری می کنند.

پس اگر شما هم می خواهید به یک میلیونر موفق تبدیل شوید باید به جای اینکه هر پولی که بدستتان می رسد فورا برای آن نقشه بکشید، آن را پس انداز کنید. با گفتن جمله این پول کم است، خود را گول نزنید. همین پول کم، با پول های کمی که در آینده به دست می آورید مقدار زیادی می شود که می توانید با آن یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید.

ادامه این مطلب را در کلیپ انگیزشی راه های میلیونر شدن مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست