مقالهوبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

وقتی تو میترسی یکی دیگه انجامش میده

اشتراک گذاری این مطالب در:

وقتی تو میترسی که برای هدف‌هات بجنگی و یا قدم برداری، یک نفر دیگه پیدا می‌شه که زرنگ‌تر از تو براش تلاش میکنه. تو دنیایی که همه راه پیشرفت دارن، تردید نکن که یک نفر وجود داره که از تو جلو بزنه. وقتی یکی ازت جلو بزنه باید سال‌ها تلاش کنی تا دوباره به همون مسیر برسی. پس به جای نق زدن و غرولند کردن، از جات بلند شو و همین حالا واسه هدف‌هات بجنگ.
از مشکلات نترس و برای چیزی که آرزوش رو داری تلاش کن. زندگی برای همه سخت هست. وقتی به این فکر میکنی که شرایط زندگی سخت شده، به اینم فکر کن که این شرایط برای همه هم‌وطنانت سخت هست. پس فقط تو نیستی که به سختی افتادی. اما آرزوها و هدف‌ها سرجاشون هستن. فقط راه رسیدن به اونا یه کم پیچیده‌تر شده. ممکنه برای رسیدن به اونا به زمان بیشتری نیاز پیدا کنی. اما در نهایت به این معنا نیست که این کار نشدنیه.

برای دستیابی به موفقیت از سختی‌ها نترسید

برای اینکه بهتون ثابت کنیم سخت شدن مسیر موفقیت و خوشبختی بهانه خوبی برای ترسیدن نیست، به دوران مدرسه بریم. یک بار توی یک کلاس درس وقتی امتحان ریاضی بیش از حد سخت شد. طوری که همه همکلاسی‌ها همشون روی سخت بودن امتحان اعتراف کردن. بعد از اعلام نمره‌ها هم مشخص ‌شد همه مثل هم کم گرفتیم. اون شاگرد اول کلاس که همیشه 20 می‌گرفت، با نمره‌ی 12 بالاترین نمره‌ کلاس شد. اما همچنان خوشحال بود.
برام جای سوال داشت که این آدم درسخون وقتی نمره‌ی 19 می‌گرفت چقدر ناراحت می‌شد. اما حالا که 12 شده، خیلی هم خوشحاله. خیلی با خودم کلنجار رفتم که ازش بپرسم یا نپرسم. بالاخره دلمو به دریا زدم و بهش گفت فلانی تو که وقتی نمره‌ی 19 می‌گرفتی خیلی ناراحت می‌شدی. اما حالا که 12 گرفتی خیلی خوشحالی و اصلا برات اهمیتی نداره. داستانش چیه؟
بهم گفت: «آخه من از همه بیشتر شدم. مهم اینه توی این امتحان سخت از همه جلوتر شدم. ولی وقتی 19 می‌گرفتم، خیلی‌ها بودن که از من جلوتر بودن و نمره‌ی 20 می‌گرفتن. من فقط برام این مهمه که چقدر از دیگران فاصله می‌گیرم».
این داستان خیلی برام جالب بود. حالا که شرایط زندگی برامون سخت شده، یاد همون امتحان ریاضی سخت دوره‌ی مدرسه افتادم. در واقع این سختی برای هممون هست و همه به اشکال مختلف با مشکلات زندگی درگیر هستیم. پس اگر به دنبال این هستیم که از دیگران سبقت بگیریم، باید این موضوع رو هم در نظر داشته باشیم که دیگران هم به همون اندازه درگیر هستن. پس دیگه نباید ترسی از شکست داشته باشیم.

وقتی تو میترسی یکی دیگه انجامش میده

ترس از شکست، ناامیدی، بدبینی و افکار منفی بزرگ‌ترین دشمنان ما برای رفتن به مسیر موفقیت است. این ترس اینقد در وجود ما ریشه می‌کنه که انگیزه رو ازمون می‌گیره. به طوری که برای دستیابی به موفقیت هیچ تلاشی نمی‌کنیم. بعد از مدتی اگر ببینیم کسی در همون کاری که ما می‌خواستیم انجام بدیم، موفق شده، حسرت گذشته رو می‌خوریم.
اگر شما هم مدام به این مشکل گرفتار می‌شید، ویدئوی انگیزشی وقتی تو میترسی یکی دیگه انجامش میده رو ببینید. این ویدئو انگیزه‌ شما رو برای دستیابی به هدف بیشتر می‌کنه.

برای اینکه بتونید بر ترس خودتون غلبه کنید و به موفقیت برسید، لازمه یک نفر رو الگوی خودتون قرار بدین. استیو جابز یک فرد موفق جهانی است. خودساخته به شما «موفقیت به روش استیو جابز» را پیشنهاد میدهد. با شرکت در این دوره یاد میگیرد که با ترس خداحافظی و برای موفقیت بجنگید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید:

اگر تو میترسی یکی دیگه انجامش میده شک نکن

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست