انگیزشیمقالهوبلاگ

با جام جهانی : رسیدن به قهرمانی به سبک ستارگان دنیای فوتبال

اشتراک گذاری این مطالب در:

ما همواره مجذوب افراد مشهور و موفق می شویم. ما زندگی آن ها را دنبال می کنیم و آرزو می کنیم که زندگی مشابهی داشته باشیم. همه ی ما می دانیم که موفقیت و چیزهای بزرگ و باارزش آسان به دست نمی آیند. این افراد از ستارگان دنیای فوتبال گرفته تا مشهور ترین و ثروتمند ترین مردان و زنان دنیا، همه برای رسیدن به جایگاه شان تلاش بسیاری کرده اند.

ستارگان دنیای فوتبال اما نیاز به ویژگی های سختگیرانه تری دارند تا بتوانند خودشان را مطرح کنند. به بهانه ی جام جهانی 2018 روسیه و حضور برترین بازیکنان و مربی های دنیا در این رقابت پرطرفدار، نگاهی داشته ایم به مهم ترین ویژگی های بازیکنان موفق فوتبال در دنیا.

رسیدن به قهرمانی به سبک ستارگان دنیای فوتبال جام جهانی

1- اعتماد به نفس

فرقی نمی کند از ستارگان دنیای فوتبال حاضر در جام جهانی 2018 باشید یا کارمندی ساده که برای پیشرفت در کارش تلاش می کند، بدون اعتماد به نفس نمی توانید قدمی به جلو بردارید. داشتن اعتماد به نفس یکی از اصول کلیدی و مهم رسیدن به هر موفقیتی است. چرا که تا زمانی که خودتان به توانایی هایتان باور نداشته باشید هیچ کس دیگری چنین باوری را نسبت به شما پیدا نخواهد کرد. تنها با داشتن باور و اعتماد به خود است که می توانید از پس سخت ترین شرایط نیز برای رسیدن به خواسته هایتان بربیایید و به جام جهانی فوتبال راه پیدا کنید!

2- حرفه ای بودن

جام جهانی فوتبال تنها متعلق به حرفه ای ترین ها است. در هر کاری که هستید همیشه امکان پیشرفت وجود دارد. سعی کنید کاری را به عنوان حرفه ی اصلی تان انتخاب کنید و از انجام دادن چندین کار مختلف که در هر کدام فردی آماتور هستید دست بردارید. زمانی که در کارتان حرفه ای باشید و تمام خودتان را برای پیشرفت بیشتر در آن بگذارید، بدون شک به موفقیت خواهید رسید. امروزه نیاز به افراد متخصص بسیار بیشتر است. چرا که کمتر کسی تمام خودش را برای انجام کارش می گذارد. به بهترین در صنعت و کسب و کار خودتان تبدیل شوید تا موقعیت های بهتر به سراغتان بیایند.

3- سرسختی

در دنیای فوتبال و رقابت های جام جهانی، یکی از پر رنگ ترین ویژگی های ستارگان دنیای فوتبال سرسختی آن ها است. اگر در دنیای فوتبال سرسخت نباشید خیلی زود حذف می شوید. اما این موضوع تنها محدود به رقابت های جام جهانی فوتبال نمی شود، شما برای رسیدن به موفقیت در هر کاری که هستید نیاز به سرسختی دارید. بدون وجود این ویژگی شکست تان حتمی است. موفق ترین افراد دنیا بارها شکست خورده و طرد شدند اما به راه شان ادامه دادند. بنابراین برای رسیدن به موفقیت بیشتر سرسخت باشید و خودتان را برای مسیری پر پیج و خم آماده کنید.

4- اشتیاق و خودانگیختگی

حتی اگر از ستارگان دنیای فوتبال رقابت های جام جهانی هم باشید، هیچکس مسئول این نیست که صبح به صبح شما را شارژ کند! شما باید یاد بگیرید که به عنوان فردی حرفه ای و متعهد منبع انگیزه و انرژی خودتان را در کار پیدا کنید. اگر به دنبال انگیزه و اشتیاق انجام کارهایتان در جایی خارج از خودتان می گردید تعجبی ندارد که اغلب اوقات بی انگیزه و خسته باشید. زمانی که کارتان و موفقیت در آن برایتان اولویتی بسیار مهم باشد، حتی در سخت ترین شرایط انگیزه ی خودتان برای پیشرفت را از دست نخواهید داد. یادتان باشد تنها خود شما هستید که مسئول ایجاد انگیزه و اشتیاق خود و حضور در جام جهانی هستید!

5- توانایی کار تیمی

امروزه تیم ها نه تنها در دنیای فوتبال و رقابت های جام جهانی، بلکه در هر کسب و کاری نقش پر رنگی ایفا می کنند. شما در هر کاری که باشید به عنوان عضوی از تیم می توانید به موفقیت هایی بسیار فراتر از موفقیت های فردی برسید. اهمیت کار تیمی در کسب و کارها بسیار بالا است. تا زمانی که یاد نگیرید به عنوان عضوی از تیم و نه به عنوان فردی خود محور فعالیت کنید، نه تنها به خودتان بلکه به دیگر اعضای تیم نیز خسارت وارد می کنید. به هر طریقی از کتاب و دوره ها گرفته تا تجربه ی حضور در تیم، مهارت های کار تیمی تان را افزایش بدهید. به خودتان یادآوری کنید که شما بخشی از یک تیم هستید و دقیقا به اندازه ی دیگر افراد آن در رسیدن به موفقیت نقش دارید.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست