فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ فوق انگیزشی – هر وقت خواستی تسلیم بشی ببین

اشتراک گذاری این مطالب در:

گاهی تماشای یک کلیپ فوق انگیزشی می‌تواند شما را به سمت موفقیت حرکت دهد. در این کلیپ فوق انگیزشی قصد داریم در مورد تمرکز بر روی هدف، دوری از بی‌حوصلگی و تنبلی، دستیابی به هدف، تلاش و … بپردازیم. در ادامه‌ی مطلب نیز می‌توانید مطالب مفیدی را در مورد راه‌کارهای تسلط بر بی‌حوصلگی بخوانید.

چطور بر روی هدف تمرکز کنیم؟

ممکن است در یک کلیپ فوق انگیزشی به شما گفته شود برای دست‌یابی به هدف باید بر روی آن متمرکز شوید. هر نوع حواس‌پرتی ممکن است شما را از رسیدن به موفقیت باز دارد. اما سوال دقیقاً همین‌جاست که چطور می‌توان بر روی هدف خود تمرکز کرد؟
یکی از راه‌هایی که می توان از طریق آن بر روی هدف تمرکز کرد، در نظر گرفتن استعدادها و توانایی‌هاست. وقتی کسی استعدادهای خود را دست‌کم بگیرد، انگیزه‌ی کار و تلاشش را از دست می‌دهد. تنها یک فرد قدرتمند است که هر لحظه به هدف فکر می‌کند. زیرا هدف را در مقایسه با توانایی‌های خود ناچیز می‌پندارد.
هم‌چنین باید لذت دست‌یابی به هدف را مدام برای خود تداعی کنید. برای مثال فردی که قصد خریدن یک خودروی گران قیمت را دارد، باید مدام خود را در پشت فرمان این خودرو تصور کنید. لذت داشتن یک خودروی لوکس او را برای دستیابی به هدف ترغیب می‌کند. برای چندبرابر کردن انگیزه لازم است که صحنه‌سازی کنید و لذت داشتن آرزوها و هدف‌های آینده را برای خود تجسم کنید.

کلیپ فوق انگیزشی - برای خود برنامه‌ بچینید

کلیپ فوق انگیزشی – برای خود برنامه‌ بچینید

یکی دیگر از کارهایی که برای رسیدن به موفقیت لازم است، داشتن برنامه‌ی مشخص است. یک فرد موفق کسی است که برای خود مسیر مشخص کرده باشد. در غیر این‌صورت به بی‌راهه می رود. برای اینکه به حاشیه رانده‌ نشوید، لازم است تا برای خود مسیر مشخص کنید. این کار از طریق برنامه‌ریزی مشخص می شود. به عنوان نمونه برای خود مشخص می‌کنید که در چند ماه آینده باید چه کارهایی را انجام دهید و یا فردا صبح که از خواب بیدار می‌شوید، چه کاری در پیش‌رو دارید. وجود برنامه نیروی شما را برای انجام کارها چند برابر می‌کند.
برنامه درست مثل یک چراغ عمل می کند که مسیر را برای شما روشن می‌کند. برنامه‌ریزی نیز مشخص می‌کند که چه مدت به هدف دست پیدا می‌کنید.

از افکار منفی فاصله بگیرید

افکار منفی یکی دیگر از بزرگ‌ترین موانع دستیابی به موفقیت است. بسیاری از افراد برای خود هدف مشخص می کنند و حتی برنامه‌ریزی نیز دارند. اما به دلیل افکار منفی و یا وجود افراد منفی‌باف در اطراف‌شان، انگیزه‌ی اولیه‌ی خود را از دست می‌دهند. بعد از مدتی این افراد نسبت به هدف‌شان دلسرد شده و هیچ رغبتی برای دنبال کردن برنامه‌ها ندارند.
مثبت‌اندیشی را جایگزین افکار منفی کنید تا بتوانید به شکل بهتری برای هدف تلاش کنید. برای مثبت اندیشی باید لذت‌های هدف را مدام تداعی کنید. سختی ها و مشکلات همیشه وجود دارند. اما اگر بخواهید فقط نیمه‌ی خالی لیوان را ببنید، هیچ انگیزه‌ای برای دستیابی به هدف نخواهید داشت.
ادامه‌ی این مطلب را می‌توانید در کلیپ فوق انگیزشی مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست