فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – موفقیت از ذهن شروع میشه

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

شاید شنیده باشید که افکار و ذهنیات ما تعیین کننده رفتار ما هستند. اگر به این جمله دقت نکرده اید، در ویدئوی انگیزشی شما را به این سمت خواهیم برد. جمله ای را که در ابتدا گفتیم کاملا درست است. ذهن و تفکر ما تعیین کننده گفتار، عادات و رفتارهای ماست. من امروز فکر می کنم که با دوست یا همکارم چه تعاملی داشته باشم. آیا زمانی که او را دیدم عصبانی شوم یا بی تفاوت از کنارش رد شوم؟

بعد از اینکه دوست یا همکار خود را دیدیم، درست همان کاری را می کنیم که پیش تر به آن فکر می کردیم. ذهن و تفکر قادر است زندگی شما را متحول کند. دقیقا همینجاست که بین افراد عادی و افراد موفق یک شکاف بزرگ ایجاد می شود. افراد عادی به چیزهای عادی فکر می کنند. ذهن آنها پر از چیزهایی که دیگران هم به همان فکر می کنند. در حالی که فکر و ذهن فرد موفق با افراد عادی متفاوت است.

تفاوت در اندیشیدن باعث می شود تا رفتار، گفتار و کردار افراد هم متفاوت شود. اگر همین افراد مثل بقیه فکر کنند، قطعا آینده آنها تغییری نخواهد کرد. بسیاری از مولتی میلیاردرها می گویند ما در گذشته همیشه خود را فرد ثروتمندی تصور می کردیم. اینکه روزی به هر چیزی که می خواهیم دست پیدا خواهیم کرد. سرانجام هم به همان چیزها رسیدند.

موفقیت از ذهن شروع میشه

در ویدئوی انگیزشی قصد داریم شما را به سمت افکار و هدف هایتان هدایت کنیم. شما اکنون رویای ثروتمند شدن را دارید اما هیچ تصور دقیقی از آن ندارید. یعنی نمی توانید در ذهن خود را سوار بر یک خودروی لوکس یا خانه ویلایی خوب تصور کنید. چرا که تنها به صورت خیلی سطحی به آن فکر کرده اید. همین سطحی فکر کردن هم باعث می شود تا برای رسیدن به آن خیلی مصمم نباشید.

زمانی که در مورد رویایتان با دیگران صحبت می کنید، مورد تمسخر آنها قرار می گیرید. از آنجایی که در کار خود مصمم نیستید و در ذهنتان نتوانستید خود را در حالت ثروتمند تصور کنید، تمسخر و صحبت های منفی دیگران روی شما تاثیر می گذارد. در واقع ذهنیات شما خیلی سطحی و زودگذر هستند و با آمدن نسیمی پر پر می شوند.

حال تصور کنید شب و روز به آینده ای درخشان فکر می کنید. شما برای آن برنامه دقیقی دارید و مطمئن هستید اگر همین راه را بروید قطعا و یقینا پیروز می شوید. حال اگر دیگران در مقابل تان حرف های منفی و تمسخرآمیز بزنند، به هیچ عنوان از تصمیم تان پشیمان نمی شوید. چرا که ذهنیات شما بر حرف های دیگران غلبه می کند.

موفقیت از ذهن شروع میشه

در این ویدئوی انگیزشی شما باید فقط به دنبال عملی کردن هدف های خود باشید. گوش دادن به صحبت های منفی و سرزنش های مداوم دیگران باعث درجا زدن و عقب رفتن می شود. پس اگر می خواهید به فرد موفقی تبدیل شوید، ابتدا روی مثبت اندیشی خود تمرین کنید.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست