فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – در زندگیت چه دستاوردی داشتی؟

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

 

 

در این کلیپ انگیزشی قصد داریم شما را به یک چالش دعوت کنیم. براستی بزرگترین موفقیت شما در زندگی چیست؟ چیزی که در این کلیپ انگیزشی می بینید دقیقا پاسخ به همین سوال از زبان چند فرد موفق است.

 

تا به حال نشسته اید و به دستاوردهای زندگی تان فکر کنید؟ این دقیقا همان سوالی است که با دیدن این کلیپ انگیزشی از خودتان می پرسید. سرگذشت سه فرد موفق را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از سختی ها و مشکلات خود می گویند.

این کلیپ انگیزشی شما را به تکاپو می اندازد تا تصور نکنید مشکلات فقط در سر راه شما هستند. در زندگی همه انسان ها مشکلات و دشواری ها وجود دارند. اما نوع برخورد ما باعث تفاوتمان می شود. فردی که با مشکلات می جنگد به یک آدم موفق تبدیل می شود. در مقابل کسی در مقابل سختی سر تسلیم فرود می آورد به یک شکست خورده تبدیل می شود.

چطور با مشکلات بجنگیم

شاید بپرسید چطور می توان با مشکلات جنگید. این جمله یک شعار است و نمی توان آن را عملی کرد. اما جنگید با مشکلات شعار نیست. در راه رسیدن به هدف نباید از چیزی ترسید. ترس و هراس باعث فرار از سختی ها می شود. در عین حال باید نسبت به آنچه که اطرافیان می گویند، بی تفاوت بود.

هیچ کس مانند شما نمی تواند توانایی ها و استعدادهایتان را کشف کند و بفهمد. حتی کسانی که با شما ارتباط نزدیک و دوستانه ای دارند، ممکن است نسبت به قابلیت های واقعی شما اطلاعی نداشته باشند. همیشه بخشی از شخصیت ما برای دیگران برملا می شود. پس قضاوت آنها هم در مورد توانایی های ما نصفه و ناقص است. پس آنچه دیگران در مورد ما می گویند، همیشه درست نیست.

اگر سخنرانی کردید و دیگران گفتند سخنرانی شما خوب نیست. در حالی که شما برای اینکار زمان زیادی صرف کردید و به آن علاقمند هم بودید، بدانید که دیگران در این مورد اشتباه می کنند. دیگران فقط صدای شما را می شنوند. اما از علاقه واقعی شما به آن کار اطلاع دقیقی ندارند. پس این شما هستید که خودتان را به همه چیز واقف هستید. این دقیقا دلیل موفقیت شخصیت اولی است که در این کلیپ انگیزشی صحبت می کند. او نسبت به حرف های دیگران بی توجه است و راهی را که انتخاب کرده است، ادامه می دهد.

کلیپ انگیزشی - دستاورد زندگی

دستاورد زندگی – داشتن تعهد برای رسیدن به موفقیت

همه ما در زندگی رویایی داریم. اما تنها تعداد انگشت شماری هستند که به رویاهایشان می رسند. واقعا دلیل این تفاوت فاحش چیست؟ دلیل اصلی آن تعهد است. افرادی که نسبت به رویاهایشان تعهد داشته باشند، موفق می شوند. حتی اگر در رسیدن به رویاها مشکلات زیادی داشته باشید، وقتی متعهد باشید به آن می رسید.

تعهد یعنی اینکه مدام رویاهایت را جلوی ذهنت بیاوری و آن را برای خودت تداعی کنی. وقتی قرار است با پول کمی که بدست آوردی لباس گرانقیمت بخری، به رویایت فکر کنی. همین فکر کردن به رویا باعث می شود از فکر خرید آن لباس منصرف شوی و در عوض برای کارت سرمایه گذاری کنی. پولت را پس انداز کنی تا در آینده با این مقدار، پول بیشتری را بدست آوری.

این مطلب در توضیح این کلیپ انگیزشی آمده است که با دیدن آن درک مطلب برای تان آسانتر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست