فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

بلند شو و به خودت بیا – کلیپ انگیزشی از کریستین رونالدو

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


کریستین رونالدو به عنوان یکی از بهترین بازیکن های جهان در سال های اخیر شناخته شده است. بسیاری او را فرد مغروری تصور می کنند. در حالی که خودش منکر این تصور است و معتقد است که چون در کارش جدی است، باعث شده تا دیگران او را مغرور تصور کنند. او دلایل زیادی را عامل موفقیت خود می دانند. از جمله این دلایل بی توجهی به قضاوت دیگران است.

چرا باید نسبت به قضاوت دیگران بی توجه باشیم؟

دیگران از همه زندگی شما اطلاعات ندارند و تنها بخشی از آن را می بینند. برای مثال همکاران شما را فقط سر کار می بینند و تنها از میزان تخصص و مهارت و نحوه کار کردن شما اطلاعات دارند. اما آنها در مورد زندگی شخصی تان هم چیزی می دانند؟ اگر هم خیلی با هم صمیمی باشید که کمتر مورد قضاوت قرار می گیرید. فقط آن دسته که در مورد شما اطلاعات درستی ندارند، ممکن است نحوه لباس پوشیدن، راه رفتن، ساعات رفت و آمد و حالات رفتاری شما را قضاوت کنند.

این افرادی که بر اثر ناآگاهی به قضاوت شما می نشینند، به همان دلیلی که به خودشان اجازه می دهند با شناخت ناقص دیگران را قضاوت کنند، به همان اندازه هم در اشتباه هستند. افراد منطقی و باشخصیت هیچ گاه به خودشان اجازه نمی دهند در مورد دیگران بر حسب یک یا چند دیدار مختصر قضاوت کنند. این نوع قضاوت ها بیشتر به پیشداوری نزدیک است و از عدالت و انصاف دور می شود.

قضاوت دیگران نمی تواند باعث حل مشکلات و یا برآورده شدن نیازهای شما شود. اگر کسی شما را مغرور، خودخواه، خسیس، بد و یا خوب قضاوت کنند، هیچ تاثیری بر روی نیازها و مشکلات امروز شما ندارد. تصور کنید با یک بیماری سخت در حال مبارزه هستید و این در حالیست که همکاران یا همسایه ها اطلاعی از این موضوع ندارند. اما رنگ رخسار و ضعف بدنی شما را به پای اعتیاد می نویسند. آیا این قضاوت می تواند بیماری شما را درمان کند؟

ممکن است درد و رنج شما را بیشتر کند اما به این فکر کنید که هیچ تاثیری بر روی درمان ندارد. تنها کاری که باید کنید بی توجهی به قضاوت دیگران و تلاش برای مداواست.

مبارزه با دردها و رنج از زبان کریستین رونالدو

مبارزه با دردها و رنج از زبان کریستین رونالدو

رونالدو به موضوع دیگری هم اشاره می کند و آن مبارزه با دردها و رنج هاست. تنها رمز موفقیت صبوری و تلاش بیشتری است. از نظر کریستین رونالدو درد و رنج تمام شدنی است و آنچه که پایانی ندارد، شما و زندگی است. پس بهتر است نسبت به زندگی کمی مهربانتر برخورد کنید. تندخویی و عصبانیت نمی تواند هیچ مشکل و رنجی را از بین ببرد. فقط سیستم مغز را برای مقابله با درد و رنج از بین می برد.

رونالدو یکی از افراد موفقی است که در خانواده فقیر متولد شد. اما همه دردها و رنج ها باعث تسلیم او نشد. در این کلیپ انگیزشی صحبت هایی را از زبان کریستین رونالدو خواهید شنید که تاثیر زیادی بر روی شما می گذارد.

 

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست