فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کامرون دیاز: شهرت موفقیت نیست

اشتراک گذاری این مطالب در:

شهرت چیز بدی نیست و همه دوست دارند کم و بیش انسان های شناخته شده ای باشند. زیرا تصورشان از شهرت این است که همزمان احساس محبوبیت پیدا می کنند. البته شهرت می تواند با محبوبیت زیادی همراه باشد. اما همه موضوع در اینجا ختم نمی شود و افراد زیادی هم خواهند بود که با شما مخالف هستند.

شهرت را نمی توان موفقیت پایدار محسوب کرد

شهرت موفقت پایدار محسوب نمی شود. زیرا بسیاری از افرادی که در گذشته شناخته شده و معروف بودند، ممکن است امروز کسی آنها را نشناسد. نمونه این موارد بسیار دیده شده است. نسلی که در گذشته شهرت زیادی بدست می آوردند اما در اثر افول کاری، نسل امروز آنها را نمی شناسند. از سوی دیگر شهرت محدودیت های زیادی را هم به دنبال دارد.

فردی که شهرت داشته باشد و سالها تلاش می کند تا به آن برسد، به یکبار موضوع مهم رسانه ها و نقل محافل می شود. زیرا مردم عادی همیشه به دنبال خبر گرفتن از سیلبریتی ها و افراد معروف هستند. رسانه ها و شبکه های اجتماعی و برخی وب سایت ها هم برای جلب نظر مردم عادی سعی در انتشار اخبار راست یا دروغ از زندگی شخصی آنها می کنند که چندان خوشایند نیست.

افرادی که  معروف می شوند به عنوان الگو هم محسوب می شوند. به طوری که نحوه لباس پوشیدن، راه رفتن، مدل مو و آرایش و عطر و عینک و … آنها همیشه برای طرفداران و حامیانشان جذابیت خاصی دارد. به همین ترتیب هر نوع رفتار و عملی که از آنها سر میزند از سوی حامیان و طرفداران هم بشدت زیر ذره بین قرار می گیرد. در واقع زندگی کسانی که در شهرت هستند نسبت به افراد عادی سخت تر می شود. زیرا اگر یک قدم بیراهه بروند بشدت سرزنش می شوند.

کامرون دیاز: شهرت موفقیت نیست

چرا همه می خواهند شهرت داشته باشند؟

دلایل زیادی وجود دارد که بیشتر مردم به معروف شدن علاقه زیادی دارند. شناخته شدن، دیده شدن و جلب توجه یکی از ویژگی های ذاتی انسان است. همه ما در عمق وجود خود دوست داریم توسط دیگران مورد توجه قرار بگیریم. در عین حال می خواهیم این توجه با تحسین و حمایت همراه باشد. شهرت تقریبا همین کار را می کنند. هر چند که افراد مشهور و معروف مخالفان خود را هم دارند.

این روزها فضای مجازی فرصت زیادی را برای همه فراهم آورده است تا بتوانند توجه زیادی را به سمت خود جلب کنند. میل به معروف شدن اگر در حد معمول خود باشد، چیز بدی به نظر نمی رسد. مخصوصا اگر اینکه برای رسیدن به هدف خود به حمایت زیادی نیاز داشته باشید، شهرت می تواند شما را سریع تر به هدفتان برساند.

چرا شهرت هدف و موفقیت نیست؟

شهرت به خودی خود موفقیت محسوب نمی شود. زیرا یک ابزار و وسیله است که می تواند شما را به هدف هایی که می خواهید برساند. فردی که قصد فروش محصولات خود را دارد، با کسب شهرت می تواند براحتی محصولاتش را به طرفدارانش معرفی کند. اما اگر فقط به شهرت به عنوان هدف نهایی خود فکر می کنید، سخت در اشتباهید.

این ویدئوی انگیزشی صحبت هایی از کامرون دیاز بازیگر معروف آمریکاییه. دیاز درباره موفقیت میگه و اینکه مردم فکر می کنن وقتی مشهوری یعنی موفق و خوشحالی، اما اینطور نیست. اینکه صرفا برای معروف شدن تلاش کنی نمی تونه موفقیت پایداری برات ایجاد کنه. این فقط یک شغله و در بقیه اوقات زندگی خود معمولیت هستی.

با خودساخته همراه باشید و این فیلم رو ببینید . مشهور بودن ممکنه یکی از تبعات موفقیت باشه اما نمی تونه کسی رو توصیف کنه و اگر به عنوان هدف انتخابش کنیم، خوشحال نخواهیم بود.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست