پادکست موفقیتوبلاگ

چگونه در زندگی خودمان برنده باشیم؟ قدم چهارم مقصدت رو پیدا کن

اشتراک گذاری این مطالب در:

چگونه در زندگی خودمان برنده باشیم؟ این سوال یا مشابه این سوال را احتمالا تاکنون ارها از خودتان پرسیده اید. واقعا چگوه باید در زندگی خودمان موفق باشیم و بتوانیم به اهدافمان برسیم؟ برای برنده شدن و رسیدن به موفقیت باید کارها و تکنیک هایی راانجام دهیم که در سری پادکست های چگونه در زندگی خودمان برنده باشیم؟ برای شما می گوییم. در این پادکست قدم چهارم موفقیت در زندگی یعنی پیدا کردن مقصد برای شما شرح داده می شود. پس تا انتهای این پادکست انگیزشی، آموزشی همراه خودساخته باشید.

مقصدت رو پیدا کن

هدف مهم ترین دلیلی است که باعث ایجاد انگیزه در شما می شود. افراد بی هدف هیچ انگیزه و شوق و اشتیاقی برای تلاش کردن ندارند. حتی اگر فرد با استعدادی باشید، تا زمانی که برای خود هدف مشخص نکنید، به موفقیت نمی رسید. موفقیت چیزی نیست جز رسیدن به هدفها و خواسته.

برای اینکه بتوانید مقصد و هدف را پیدا کنید، باید به علایق خود توجه داشته باشید. از تقلید کردن بپرهیزید. زیرا ممکن است یک هدف برای دوست یا همکار شما مناسب باشد. اما برای شما مناسب نباشد. موفقیت دیگران در یک هدف یا مسیر به این معنا نیست که لزوماً شما نیز در آن موفق می شوید.

وقتی مقصدت رو پیدا می کنی، میتونی به راحتی برای زندگیت برنامه ریزی کنی. درست مثل وقتی که بی هدف وارد یک جاده میشی و نمیدونی کدوم طرف میخوای بری. اما وقتی میدونی هدفت رسیدن به شهر هست، به دنبال یک جاده آسفالت هستی. رانندگی میکنی تا اثری از ساختمان ها و شهر رو ببینید. اما وقتی بی هدف در جاده ناآشنا در حال رانندگی هستی برات اهمیتی نداره که چه نشانه هایی در سر راهت قرار می گیره. در واقع فرصت ها رو نمی بینی. پس مقصدت رو پیدا کن تا فرصت ها رو ببینی.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست