پادکست موفقیتوبلاگ

پادکست موفقیت – نقش مثبت نگری در موفقیت

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

 

همه ما می دانیم که برای موفقیت و برنده شدن در زندگی ابتدا لازم است که در ذهن خودمان فردی برنده و با اعتماد به نفس باشیم.  در عین حال برای بدست آوردن اعتماد ب نفس به مثبت نگری نیاز داریم. برای این کار ما برای پادکست موفقیت به 8 قدم نیاز داریم که عبارتند از :

مثبت نگری اولین گام پادکست موفقیت

برای اینکه در زندگی موفق و برنده باشید، ابتدا باید برای خود یک موفقیت را متصور شوید. اقای فورد مدیر شرکت جنرال فورد در مورد پادکست موفقیت می گوید شما چه فکر کنید می توانید و چه فکر کنید نمی توانید، در هر دو صورت حق با شماست. تمام حرکات و رفتارهای ما به ذهنیت ما بر می گردد.

یک جمله معروف در رابطه با پادکست موفقیت وجود دارد که می گوید: هر انسان  بدبین نسبت به هر فرصت، یک تهدید را می بیند. اما یک فرد خوشبین از دل یک تهدید می توان یک فرصت را پیدا کند. حتی نمونه آن در بین دو بازاریاب از دو شرکت تولید کفش است.

این دو بازاریاب راهی یک جزیره بدون سکنه می شوند. بازاریاب بدبین می گوید، اینجا کسی نیست پس طبیعی است که کسی هم از ما خرید نمی کند. اما بازاریاب خوشبین می گوید اینجا همه به کفش نیاز دارند. تمامی افراد که در بازار سهام یا اختراع و اکتشاف موفق شده اند، آنها زمانی که کسی نقطه موفقیت را نمی دیدند، نهایت تلاش که همان موفقیت است، می دیدند.

 مثبت نگری و موفقیت

 

پادکست موفقیت و اثرات مثبت اندیشی

اما یکی از راه های مثبت اندیشی و پادکست موفقیت نشست و برخاست با انسان های خوشبین است. سعی کنید افراد منفی را از خود دور کنید. افرادی که مدام می گویند نمی شود و نمی توانیم، افکار منفی را به شما الغا می کنند. پس این از این افراد دوری کنید. در عین حال مثبت بودن باعث می شود تا حالتان بهتر شود. همیشه قبل از آغاز کار هیچ گاه به طور مطلق به سوالات ذهنی پاسخ ندهید. بلکه به جای اینکه نمی شود باید به دنبال پاسخی برای سوال چطور می شود، باشید.

اگر به سوالات پاسخ مطلق ندهید یعنی تمامی راه ها را برای پیش رفتن بسته اید. دیگر هیچ تلاشی برای رسیدن به اهداف نمی کنید. اما زمانی که بگویید چطور می شود به این هدف دست پیدا کنم؟ ذهن درگیر پیدا کردن پاسخ برای این سوال می شود. ممکن است همان لحظه نتوانید به این سوال پاسخ دهید، اما به مرور زمان پاسخ های قانع کننده ای برای آن پیدا می کنید. این پاسخ ها می توانند برنامه برای رسیدن به قله موفقیت باشند.

برای دریافت کامل پاسخ سوالات خود می توانید پادکست موفقیت در باره مثبت نگری را گوش دهید.

 

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست