مقالهموفقیت در کسب و کاروبلاگ

چطور از ذوق و علاقه خود پول بسازیم؟

اشتراک گذاری این مطالب در:

چندین سال پیش من شغل خود را در شرکت های بزرگ تبلیغاتی رها کردم تا به دنبال علاقه خودم برم و یک نویسنده باشم.هیچگونه ایده ای نداشتم که چگونه با انجام کاری که دوس دارم از پس مخارج زندگی بربیام یا اینکه چگونه ذوق و استعداد خود را به پول تبدیل کنم.تغییر در کسب و کار من  زمانی بود که من با تمرکز بر روی چیزی که اشتباه پیش می رفت را متوقف کردم و توجه ام را بر روی چیزی که به خوبی پیش می رفت قرار دادم. برای موفقیت در کسب و کار با خودساخته همراه باشید.

راه پول سازی

به جای تمرکز بر روی این احساس که چگونه گیر کردم و یا از مسیر خارج شدم آستین هایم را بالا زدم و شروع کردم به انجام کارهای عملی بیشتر.
هر چه بیشتر کار می کردم،زندگیم آسون تر می شد و کسب و کارم سریع تر رشد می کرد. اگر احساس می کنید گیر کرده اید یا  مسیر خارج شدید به جای اینکه خودتان را با دیگر صاحبان کسب و کار مقایسه کنید یا اینکه برای خودتان احساس تاسف کنید، هر روز کاری انجام دهید.

نگاهی به امروز من:  من  همان زندگی ایده آل و دلخواهم را زندگی می کنم. در حال اجرا یک کسب و کار بسیار موفق به عنوان یک مربی کسب و کار بین المللی ،سخنران و یک نویسنده ای پرفروش هستم.کلید موفقیت من عمل روزانه است.
بیشترین سوالی که از من پرسیده شده است با”چگونه ” شروع می شود:
-چگونه کار خود را در شرکت های بزرگ برای تبدیل شدن به یک نویسنده ترک کردید؟
-چگونه یک کتاب را منتشر میکنید؟
-چگونه شما به یک سخنران سودآور تبدیل شده اید؟
-چگونه کسب و کار خود را در هر نقطه از جهان اجرا می کنید؟
آنچه من اغلب می گویم  این است، شما سوال اشتباهی می پرسید.به جای پرسیدن “چگونه”، ما باید بپرسیم “چه چیزی”.
به جای اینکه از خودم بپرسم چگونه به جایی که می خواهم بروم برسم، من می گویم، “امروز چه می توانم انجام  بدهم تا به جایی که  می خواهم بروم برسم؟”
بزرگترین تصور غلط که من در کارآفرینان می ببینم این است که آنها فکر می کنند یک  راه روشن برنامه ریزی شده، برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود وجود دارد.اما حقیقت این است که ، تنها راه درست ثابت قدم بودن و شور و شوق خود را دنبال کردن است.هرچه بیشتر خود و رویاهای خود را نشان می دهید، سریع تر کسب و کار شما رشد خواهد کرد.اما در تجربه شخصی خود من و در کار با صدها نفر از کارآفرینان از طریق  تجربه مربیگری من،من یک برنامه روشن برای کمک به شما در رسیدن به سطح جدیدی از دستاورد کشف کرده ام.در کتابم “ ماجراجویی برای روح شما”  در مورد راهکارهای روشن که شما می توانید با بکار بردن آن ها شور و شوق خود را به یک واقعیت سودآور  تبدیل کنید صحبت کردم.
در اینجا چهار  قدم آسان و واضح از کتابم آورده ام که شما می توانید با عمل کردن به آنها به پول بیشتری با انجام دادن آنچه دوست دارید دست یابید:

بیشتر بخوانید: 14 راهکار ساده‌ی کسب ثروت که شما را از یک ورشکسته به یک میلیاردر تبدیل می‌کنند

۱استفاده کردن از اشاره ها

این مهم است که به بررسی از اشاره هایی الهام که به شما می آیند بپدازید و در رابطه با آن ها کاری انجام دهید.برای مثال، شما ممکن است  ایده ای برای شروع فروش یک قیف، رفتن به یک رویداد شبکه جدید، و یا سرمایه گذاری در آموزش و پرورش داشته باشید.اگر این ایده ها مرتب به سراغ شما می آیند، به این دلیل است که آنها بخشی از طرح بزرگتر خود هستند. به دست آوردن سود از علاقه شما بسیار شبیه پیدا كردن‌ پودرهای سوخاری در جنگل است .شما باید هر خرده اشاره ای از قطره الهام بخش که به شما نشان داده شده را دنبال کنید.همانطور که شما را قدم های بیشتری برمی دارید و از اشاره ها استفاده می کنید، همه چیز برای شما روشن تر می شود. این کار نتیجه می دهد به  این دلیل که شما اجازه می دهید خودتان بخشی از فرایند باشید به جای اینکه  بیشترتمرکزتان  بر روی نتیجه باشد.

بیشتر بخوانید: راه های افزایش اعتماد به نفس را یاد بگیرید و شادتر زندگی کنید

۲با کودک درون خود بازی حقیقت یا شجاعت را بازی کنید.

یک راه هوشمندانه برای بیشتر آگاه شدن در مورد اینکه چگونه مخارج یک زندگی از شور و شوق خود بدست آورید این است که روند را به یک بازی تبدیل کنید.بسیار شبیه به  بازی حقیقت یا شجاعت، شما از خودتان سوالات حقیقت می پرسید، مانند “وقتی که بچه بودم میخواستم چه کاره شوم؟” بپرسید: “ چه موقع  احساس می کنم بیشتر شبیه  به بهترین وجه خودم هستم؟” “چه  چیزی من  بیشترین شادی را برای من به ارمغان می آورد؟ “و به خودتان جرات دهید تا در رابطه با این آگاهی ها عملی انجام دهید.شاید وقتی بچه بودید می خواستید یک خواننده  شوید. شاید شما می خواستم به خواننده وقتی که کمی شد. به عنوان یک بزرگسال شما می توانید در یک کلاس آواز خواندن ثبت نام کنید، و  برای کودکان خود بیشتر بخوانید.نتیجه این نیست که لزوما تبدیل  به یک خواننده حرفه ای شوید اما شاید با استفاده از صدای خود به دیگران الهام ببخشید.شاید اشتیاق واقعی برای شما این است که در صحنه باشد، شاید شما در حال هدایت به تبدیل شدن به یک سخنران عمومی پولی هستید.
این کار نتیجه می دهد به خاطر اینکه شما در ارتباط با خواسته های واقعی قلب خود قرار می گیرید، که شما را به هدف واقعی خود را هدایت می کند.

بیشتر بخوانید: چگونه به یک فرد موفق تبدیل شویم ؟

۳تکیه کردن به علاقه و عشق

بسیاری از ما گیر می کنیم چرا که ما بر روی این تمرکز می کنیم که چگونه به اندازه ای که می خواهیم پول در نمی آوریم.
این نشان دهنده ی نداشتن یک طرز فکر درست و قدرت دادن به احتمالات است . به جای تمرکز بر روی این احساس که چگونه گیر کرده اید و یا از مسیر خارج شده اید، توجه خود را به عشق معطوف کنید. در زندگی خود  بر روی عشق و آنچه به خوبی می گذرد تمرکز کنید.بر روی مشتریان و یا فروشی که انجام داده اید تمرکز کنید.زمانی که ما بتوانیم شکرگزار آنچه که داریم باشیم،  قادریم یک پایه مثبت برای آینده مان ایجاد کنیم.

4- یک نامه به آینده خود بنویسید.

آینده شما همانی است که در نظر گرفته شده است. آنها دیگر تلاش و یا مسیر خارج شدنی ندارند.ملاقات آینده شما خود با نوشتن نامه ای به خودتان می تواند به شما کمک کند تا مسیر خود ترک کنید. آینده شما چه پیامی برای شما دارد؟ پاسخی که دریافت کردید کلیدهایی به هدف واقعی شما را خواهد داد.

 

منبع:www.entrepreneur.com
(ترجمه، ویرایش و گردآوری توسط تیم خودساخته)

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست