فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

چطورى تصوير ذهنى یک برنده رو داشته باشیم – باب پراکتور (دوبله اختصاصی)

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 240

تصوير ذهنى یک برنده

تصویر ذهنى یک برنده به معنای این است که فکر و اندیشه شما به سمت موفقیت پیش برود. با توجه به این افکار و ذهنیات ما می تواند تعیین کننده رفتار و سطح تلاشمان باشد، بنابراین اگر تصویر ذهنى یک برنده را داشته باشیم، می توانیم برای رسیدن به آرزوها تلاشمان را بیشتر کنیم.

اغلب افراد تنبل و بی حوصله فکری جز استراحت کردن ندارند. هر چند که آنها هم برای خود آمال و آرزوهایی دارند. اما قادر نیستند تصویر ذهنى یک برنده را داشته باشند. مدام فکرشان به سمت خوابیدن، تفریح و سرگرمی است. هر چند که خواب، تفریح و سرگرمی هم برای جسم و روح لازم است. اما نباید در این کار زیاده روی شود. بیشترین وقت باید در خدمت آرزوها و آینده باشد.

چطور تصویر ذهنى یک برنده را داشته باشیم؟

دکتر جان هگلین متخصص فیزیک کوانتوم معتقد است جسم ما حاصل افکار ماست. پس داشتن تصویر ذهنى یک برنده به معنای برنده شدن است. شاید باور نکنید اما زمانی که شما بر روی بیماری خود تمرکز می کنید و درباره آن با دیگران صحبت می کنید، باعث می شوید تا سلول های بیماری بیشتر شوند.

این فکر و تصویر ذهنی از جسم و بیماری باعث بیشتر شدن آن می شود. یکی از توصیه های مهم پزشکان در مورد سلامت جسمی تکرار جمله «من سالم هستم» است. اغلب روانشناسان هم توصیه می کنند وقتی در شرایط بد روحی و روانی قرار دارید، در مورد آن صحبت نکنید. صحبت کردن باعث می شود بیشتر به بد بودن وضعیت روحی خود باور پیدا کنید. باور به یک چیز باعث می شود تا تصویر ذهنی آن ساخته شود.

اگر می خواهید تصویر ذهنى یک برنده را داشته باشید، باید مدام با خود تکرار کنید من موفق خواهم شد. موفقیت حاصل فکر و اندیشه صحیح است که عملکرد را هم به آن سمت می برد. فردی که مدام به ثروتمند شدن فکر می کند صبح زود به صورت ناخودآگاه بیدار می شود. به سر کار می رود و با جان و دل تلاش می کند. حاضر است ساعات بیشتری در سر کار بماند. زیرا او تصویر ذهنى یک برنده را دارد که می خواهد به آن برسد. همین تصویر ذهنى یک برنده باعث ایجاد انگیزه می شود.

چطورى تصویر ذهنى یک برنده رو داشته باشیم

چرا تصویر ذهنى یک برنده را نداریم؟

دلیلی که باعث می شود اغلب مردم تصویر ذهنى یک برنده را نداشته باشند، بدبینی نسبت به آینده است. برخی هم نسبت به آینده خود مسئولیت پذیر نیستند. آنها فقط به امروز فکر می کنند. اگر امروز در آسایش و راحتی باشند، کافیست. آینده نامشخص و نامعلوم است و عوامل زیادی در آن دخیل است. این طرز فکر به معنای کم کردن قدرت اختیار انسان است. وقتی کسی خودش را در سرنوشتش دخیل نداند، برای آن تصمیم نمیگیرد و تلاشی هم نمی کند.

از دیگر دلایلی که مانع می شود تا تصویر ذهنى یک برنده را نداشته باشید، نداشتن اطلاعات درست است. برای داشتن تصویر ذهنى یک برنده باید اطلاعات جامعی از هدف و برنده بودن داشته باشید.

ادامه این مطلب را در ویدئوی انگیزشی تصویر ذهنى یک برنده مشاهده کنید.

 

 

 

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست