فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ویدیو انگیزشی شرایطو تغییر بده

اشتراک گذاری این مطالب در:

در این ویدیو انگیزشی تغییر شرایط قصد داریم به تاثیر تغییر شرایط و نحوه رسیدن به آن بپردازیم. تغییر شرایط زندگی کار ساده ای نیست و یک شبه حاصل نمی شود. وقتی از تغییر آینده و شرایط زندگی صحبت می کنیم، یعنی ابتدا قادر باشیم افکارمان را عوض کنیم. عادات بد و منسوخ شده را کنار بگذاریم. به جای غرولند کردن به فکر راهی برای رهایی از شرایط بد و وخیم باشیم. وقتی چیزی آزارمان می دهد، با فرار از آن چیزی حل نمی شود. بلکه باید به دنبال راه و چاره برای تغییر شرایط باشیم.

اولین راه حل برای تغییر شرایط تغییر افکار است

برای موفق شدن لازم است تا بر روی افکار مثبت متمرکز و برای تغییر شرایط دست به کار شوید.. در اینجا راهکارهای زیادی وجود دارد که برخی از آنها به هیچ عنوان سخت نیست. کافیست شما از صمیم قلب به موضوع تاثیر افکار مثبت در رسیدن به آمال و آرزوها باور داشته باشید. آنگاه برای رسیدن به خواسته ها و رویاهایتان سعی می کنید تا به این سمت حرکت کنید و به تدریج افکار مثبت را در خود تقویت کنید.

تغییر افکار با مثبت اندیشی حاصل می شود. اما یکی از راه های تسلط پیدا کردن بر ذهن برای تقویت مثبت اندیشی، یادگیری آرامش است. به عبارت دیگر، باید به افکار خود آگاهی داشته باشید. برای اینکار هم باید قصد و هدف برای خود مشخص کنید. جمله «من حاکم افکارم هستم» را در طی روز چندین مرتبه با خود تکرار کنید.

یکی از فیزیکدانان و سخنران های معروف جهان به نام دکتر فرد آلن وولف در مورد راه های تسلط پیدا کردن بر ذهن و تغییر شرایط می گوید: «باید وارد ذهن خود شوید و آنچه را که ذهن به شما دستور می دهد، درک کنید. چرا که افکار به واقعیات تبدیل می شوند. بنابراین لازم است تا آنها را بشناسید».

ویدیو انگیزشی تغییر شرایط

برای تغییر شرایط به دنبال هدف باشید

وقتی در زندگی هدف داشته باشید، افکار، رفتار و عادات شما مطابق با هدف تغییر جهت می دهد. مثلا کسی که می خواهد اضافه وزن کم کند، صبح ها زودتر از خواب بیدار می شود. ورزش می کند، غذای کمتری می خورد. حتی فیلم هایی که می بیند ممکن است با همین موضوع باشد. چون هدف باعث تغییر عادات، افکار و رفتارش می شود.

انسان قادر به انجام هر کاری است.  برای مثال آرزوی پرواز انسان ها یک روز جز امور خیالی بود. انسان های چند قرن قبل اصلا تصور نمی کردند که یک روز انسان بتواند در آسمان پرواز کند. اما این آرزو به واقعیت تبدیل شد. پس شما هم قادرید هر تصور و هدفی را که در سر دارید به واقعیت تبدیل کنید و سرنوشت خودتون را بسازید.

خداوند انسان را آفرید اما او را آزاد گذاشت تا بتواند سرنوشت خودش را بدست بگیرد. به همین دلیل اگر با افراد موفق صحبت کنید همه آنها متوفق القول به شما خواهند گفت بزرگترین دلیل شکست و موفقیت افکارتان است. در حالی که اگر با چند فرد ناموفق صحبت کنید در بسیاری از موارد سرنوشت و تقدیر را دلیل شکست خودشون عنوان می کنند.

اگر می خواهید فرد موفق باشید مثل افراد موفق فکر کنید، عادت کنید و زندگی کنید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست