فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

اگر عاشق جمعه هستید، در مسیر زندگیتون تجدیدنظر کنید

اشتراک گذاری این مطالب در:


اگر عاشق جمعه هستید این مطلب را تا انتها بخوانید. این روزها در شبکه های اجتماعی لطیفه ها و مطالب طنز و به ظاهر سرگرم کننده ای در مورد روز جمعه و خوبی های آن منتشر می شود. لطیفه هایی که گفته می شوند صرفا جهت خنده و سرگرمی منتشر می شوند. اما بدون آنکه بدانیم جریان زندگی را تغییر می دهند.

روز جمعه روز استراحت، رسیدگی به امور شخصی و کارهایی است که در ایام کاری هفته نتوانستیم به آنها رسیدگی کنیم. بله ما از شنبه تا پنجشنبه به سر کار می رویم و شب ها هم از فرط خستگی قدرت انجام کارهای جا مانده را نداریم. اما روز جمعه گذاشته شده است تا به کارهایی از جمله مهمانی، جشن، نظافت شخصی رسیدگی به امور منزل و … بپردازیم.

در اغلب مطالب طنز گفته می شود جمعه فقط به خواب تعلق دارد. در حالی که خواب بیش از حد زندگی را از روال عادی خارج می کند. زمانی که همه فکر و ذهن شما به سمت خواب در روز جمعه می رود، مطمئنا کارهایی که باید در این روز انجام دهید، عقب می افتند.

اگر عاشق جمعه هستید، برای آن برنامه ریزی کنید

اگر عاشق جمعه هستید و این روز رو در خواب و استراحت مطلق سپری می کنید، آینده شما مسیر متفاوتی را طی نخواهد کرد. زندگی به همان شکلی که تاکنون پیش رفته است، پیش خواهد رفت. اگر عاشق جمعه هستید و می خواهید در مسیر زندگی تجدیدنظر کنید، باید از این روز شروع کنید.

روز جمعه برای شماست و شما هستید که برای آن برنامه ریزی می کنید. تصمیم میگیرید که روز جمعه بخوابید، صبح زود از خواب بیدار شوید و یا در یک برنامه کوهنوردی شرکت کنید. بنابراین این روز را براحتی از دست ندهید. برای روزهای جمعه برنامه ریزی کنید. اولین نکته ای که باید برای روز جمعه در نظر بگیرید، صبح زود بیدار شدن است. برخلاف نظرات اغلب مردم که فکر می کنند با خوابیدن در روز جمعه تمام خستگی یک هفته از تن آنها خارج می شود، خوابیدن زیاد باعث تنبلی می شود. به همین دلیل است که روز شنبه عذاب آور می شود.

پیاده روی، ورزش، مهمانی، پارک رفتن، سرگرمی، یادگیری یک مهارت جدید و … را در برنامه های خود قرار دهید تا از این روز به نحو احسن استفاده کنید. از دست دادن جمعه به معنای از دست رفتن یک روز است و این یعنی یک روز از عمر شما کم شده است در حالی که هیچ استفاده ای از آن نکرده اید.

اگر عاشق جمعه هستید، برای آن برنامه ریزی کنید

چطور برای روز جمعه برنامه ریزی کنیم؟

برای روز جمعه خود از روزهای قبل برنامه ریزی کنید. بسیاری از ما ممکن است شب تصمیم بگیریم اما روز نتوانیم حتی از رختخواب بلند شویم. در همان حالت خواب قید برنامه ریزی خود را می زنیم و خواب را به همه چیز ترجیح می دهیم. خواب روز جمعه شما را تنبل می کند. پس از روزهای قبل برای آن برنامه های شاد و مهیج بچینید. یک پیاده روی ساده می تواند حال شما را بهتر کند.

اگر عاشق جمعه هستید این ویدئوی انگیزشی را مشاهده کنید.

 

 

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست