فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ویدئو انگیزشی : مصاحبه با موسس GoPro پرفروشترین دوربین جهان

اشتراک گذاری این مطالب در:

کارآفرینی تبدیل ایده ها به واقعیت است که منجر به موفقیت خود و ایجاد اشتغال برای دیگران می شود. پشتوانه به واقعیت رساندن ایده ها پشتکار است. وقتی با انگیزه اهدافتان را رصد می کنید این همت و تلاش شماست که موفقتان خواهد کرد.
این ویدئو مصاحبه با Nick Woodman موسس GoPro پرفروش ترین دوربین جهان است که چگونگی شروع و طی کردن مسیر موفقیتش را می گوید.نیک وودمن در این گزارش به راه ایجاد انگیزه و نترسیدن از شکست ها اشاره می کند.
اگر شما نیز ایده هایی در سر دارید و به دنبال موفقیت هستید پیشنهاد میکنم این ویدئوی انگیزشی را تا انتها ببینید و با خودساخته همراه باشید. امیدواریم دیدن آن شما را به تقویت اراده و انگیزه بیشتر ترغیب کند.

ویدئو انگیزشی – چطور می توانم به فرد موفقی تبدیل شوم؟

در این ویدئو انگیزشی به صحبت های نیک وودمن در مورد موفقیت می پردازیم. او کسی بود که در اواخر دهه 1990 یک استارت آپ راه اندازی کرد. اما در سال 2000 با شکست سختی روبرو شد. اما این موضوع باعث عقب نشی او نشد. تصمیم گرفت برای شغل بعدی سرمایه مورد نیاز را خودش تامین کند. اما دلایل اصلی موفقیت نیک وودمن چیست؟ چطور می توانیم مثل او به فرد موفقی تبدیل شویم؟

درگیر رشد و پیشرفت خود شوید

یکی از مشکلات بسیاری از ما این است که وقتی برای پیشرفت نداریم. ما اینقدر در زندگی روزمره و مشکلاتمان غرق هستیم که دیگر فرصتی برای توجه به رشد و تعالی خود باقی نمی گذاریم. اما آیا فردی مثل نیک وودمن، وارن بافت، استیو جابز، آنتونی رابینز، جک ما و … دغدغه های روزمره ندارند؟ آیا زندگی و اطرافیان به همان شکلی که آنها می خواهند هستند؟

هیچکس نمی تواند ادعا کند افراد موفق در زندگی شان مشکلی نداشته و ندارند. بلکه آنها هم مشکلات و دغدغه های روزمره زیادی مثل سایرین دارند. اما تفاوتشان با افراد عادی و ما در این است که خود را درگیر این موضوعات نمی کنند. آنها غرق در هدف و رشد خودشان می شوند. به طوری که دیگر برایشان مهم نیست که دیگران در موردشان چه نظری دارند. در واقع به جای اینکه وقت و انرژی شان را صرف موضوعات پیش پا افتاده و غیرضروری کنند، برای زندگی شان خرج می کنند.

ویدئو انگیزشی – چطور می توانم به فرد موفقی تبدیل شوم؟

درگیر پول و ثروت نشوید بهترین باشید

یکی دیگر از تفاوت های افراد موفقی همچون نیک وودمن و سایرین با افراد عادی در این است که آنها درگیر ثروت اندوزی نیستند. آنها به فکر این هستند که در شغل و کسب کارشان بهترین شوند. وقتی نیک وودمن بهترین دوربین های جهان را به بازار عرضه می کند، به جای اینکه فقط به فکر کسب سود مالی باشد، به این فکر می کند تا از رقبایش جلو بزند. در بازار جایگاه بهتری را کسب کند و بتواند رضایت طرفدارانش را جلب کند. وقتی کسی با این طرز تفکر وارد دنیای کسب و کار می شود موفق می شود.

اما کسی که فقط به پول و سود مالی فکر می کند، سعی می کند از راه های دررو هم وارد شود. در واقع تقلب، کم فروشی و یا به اصطلاح عامیانه رنگ کردن مشتریان هم به یکی از استراتژی های کسب سود تبدیل می شود. همین موضوع اعتبار کسب و کارش را از بین می برد. او موفق می شود پول بدست آورد، اما به بهترین تبدیل نمی شود. برای یک فرد موفق کسب سود و پول در اولویت نیست. بلکه هدف دوم محسوب می شود.

در پی یادگیری باشید

یادگیری و تمرین یکی دیگر از رازهای موفقیت افرادی همچون نیک وودمن است. آنها با شکست خوردن به این نتیجه می رسند که شاید کسی از آنها بهتر عمل می کند. شاید جایی چیزهایی وجود دارد که من هنوز آن را یاد نگرفته ام یا از آن غافل بوده ام. پس به جای اینکه سرخورده شود، به دنبال یادگیری بیشتر می رود.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست