فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

بلند شو و برنده شو – ویدئوی انگیزشی مطالعه و موفقیت (1)

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


این ویدئوی انگیزشی حرف هایی را به شما خواهد زد که اگر آن را عملی کنید، زندگی تان تغییر خواهد کرد. رفتار و ذهنیت شما نسبت به کارهای روزانه اهمیت زیادی دارد. نگرش شما نسبت به موضوعات روزانه باعث می شود که فردا آنها را انجام دهید و یا از خیر انجام آنها بگذرید. برای مثال اگر امروز فکر می کنید پیاده روی هیچ تاثیری رو تناسب اندام ندارد، فردا برای انجام آن انگیزه ای ندارید. کافیست یک لحظه فکر منفی راهی ذهنتان شود و هیچ پاسخ قانع کننده ای برای آن نداشته باشید.

افکار منفی چطور شما را از موفقیت دور می کند؟

اگر یک برنامه طولانی مدت چیده باشید، همان فکر منفی شما را از ادامه راه باز می دارد. برای مثال می خواهید طی یک دوره سه ماهه وزن کم کنید. برای این منظور باید رژیم غذایی خود را تغییر و فعالیت جسمانی را افزایش دهید. اگر صبر و تحملتان کم باشد، بعد از گذشت یک هفته انتظار تغییر را دارید. در حالی که تازه در آغاز مسیر هستید و تغییر حداقل در یک ماهه اول خود را نشان می دهد.

اما همین که نتیجه را نمی بینید با خود فکر می کنید لابد این سخت گیری ها تاثیری ندارد. در نتیجه انگیزه تان از بین می رود و دیگر علاقه ای برای ادامه ندارید. پس رژیم غذایی و فعالیت جسمانی و ورزش را کنار می گذارید. بعد از مدتی یکی از دوستان خود را ملاقات می کنید که همان برنامه های شما را در طی دوره سه ماهه ادامه داده و به نتیجه مطلوبی هم رسیده است. از خود می پرسید چرا من ادامه ندادم؟

مطالعه و موفقیت

دلیل متوقف شدن راه موفقیت چیست؟

بزرگترین مانع موفقیت ذهن‏تان است که شما را از ادامه مسیر باز می دارد. رژیم غذایی کار آسانی نیست و به همان میزان ورزش هم کار سختی است. بنابراین به یک ذهن آماده نیاز دارید که هر جا خسته شدید، به شما یادآوری کند قرار است به چه چیزی دست پیدا کنید. در واقع این ذهن است که شما را به سمت هدف هل می دهد.

انیشتین در مورد دستیابی به هدف و غلبه بر افکار می گوید:

اگر قصد دارید در زندگی خود تغییرات مهمی را ایجاد کنید، به رفتار خود دقت کنید. رفتارها تعیین کننده تغییرات جزئی هستند. اما وقتی که می خواهید تغییرات محسوس و بزرگی را در زندگی خود ایجاد کنید، باید نگرش، برداشت و ذهنیت خود را تغییر دهید. در واقع برداشت و ذهنیت ما نسبت به پدیده ها و موضوعات اطرافمان زیربنای رفتارماست. وقتی از چیزی متنفر باشیم، از آن دوری می کنیم.

درست وقتی که مدرسه می رفتید اگر از درس ریاضیات متنفر بودید، هیچ گاه نمره خوبی نمی آوردید. چون از فراری بودید و زمانی که کتاب ریاضی را مشاهده می کردید، از آن حس بدی دریافت می کردید. اما اگر ادبیات را دوست داشتید، ناخوادگاه به سمت آن کشیده می شدید. نمره های خوب می آوردید. اشعار ناخودآگاه در ذهن شما میماند.

در این ویدئوی انگیزشی مطالب مهمی در مورد تغییرات اساسی در زندگی برایتان شرح داده شده است. پیشنهاد می دهیم آن را ببینید.

 

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست