فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ویدئوی انگیزشی: زندگی تان را کامل تغییر دهید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


راهکارهایی که می توانید زندگی تان را کامل تغییر دهید

برای اینکه بتوانید زندگی تان را کامل تغییر دهید اول باید افکار و ذهنیت خود را نسبت به اهداف، رویاها و آرزوها تغییر دهید. اگر مشکلات را بیش از حد بزرگ کنید، قادر به مقابله نیستید  زود تسلیم می شوید. پس باید در ذهن خود به دنبال شکستن مشکلات و موانع باشید. ظرفیت خود را افزایش دهید و اگر عادت های بد دارید، آنها را یکی یکی کنار بزنید. با وجود عادت های بد به موفقیت نمی رسید.

یکی دیگر از نکاتی که از طریق آن می توانید زندگی تان را کامل تغییر دهید ، تغییر عادات و شخصیت است. اگر شما با شخصیت الان خود به جای خوبی رسیده اید و از شرایط فعلی خود حس رضایت دارید، فرد موفقی هستید. پس به تغییر شخصیت خود نیاز ندارید. اما اگر فرد موفقی نیستید و به آرزوهای خود نمی رسید شک نکنید که در عادت های شما مشکلاتی وجود دارد.

در واقع شما به رفتارهایی عادت کرده اید که مانع از رسیدن به هدف و موفقیت می شود. پس اگر می خواهید زندگی تان را کامل تغییر دهید باید شخصیت و عادات بد را تغییر دهید. پس اولین کاری که باید کنید، رها کردن خود از قید شخصیت امروز است.

شخصیت به معنای تمامی عادات رفتاری، گفتاری و کرداری است. البته در ابتدا باید ذهنیت ها را به طور کامل پاک کنید. ذهن و فکر سرمنشا شخصیت است و عادات رفتاری، گفتاری و کرداری را هدایت می کند. با فکر خود را در مورد خود، زندگی، اطرافیان، شغل و حرفه مورد نظر تغییر دهید تا بتوانید زندگی خود را متحول سازید.

زمانی که قصد دارید زندگی تان را کامل تغییر دهید ،باید برای خود هدف مشخص کنید و روی آن متمرکز شوید. به این فکر کنید که قرار است با برآورده شدن این هدف شما به موفقیت دست پیدا کنید و از سختی های امروز رها شوید. در شرایط فعلی هم کسی که سختی و رنج ها را تحمل می کند، شخص شما هستید و دیگرانی که در مورد شما قضاوت می کنند، نمی توانند و نمیخواهند که جای شما باشند.

راهکارهایی که می توانید زندگی تان را کامل تغییر دهید

چطور می توانید زندگی تان را کامل تغییر دهید ؟

اگر بخواهید زندگی تان را کامل تغییر دهید باید به نقاط ضعف و عیب های خود نگاه کنید. مطمئنا هر کس در رفتار و نحوه زندگی کردن مشکلات و نقص هایی دارد. هیچکس به طور مطلق خوب و بدون نقص نیست. باید این حقیقت را بپذیرید که ممکن است شما هم در جایی دچار لغزش شوید.

تا زمانی که عیوب و نقص ها و کاستی های زندگی کردن را نپذیرید نمی توانید زندگی تان را کامل تغییر دهید . برای مثال کسی که بی اراده است و قادر نیست برای دستیابی به هدف ها و اجرای برنامه ریزی هایش قدم اول را بردارد. این فرد مدام کارها را به تعویق می اندازد و به همین دلیل هیچ وقت کاری را شروع نمی کند. یا فرد دیگری که پشتکار کافی برای ادامه دادن ندارد و همه کارها را ناقص رها می کند. این موارد می توانند موانع بزرگی باشند که شما را از رسیدن به خوشبختی و موفقیت باز بدارند. پس برای اینکه بتوانید زندگی تان را کامل تغییر دهید اول رفتارها را تغییر دهید.

استیون اسپیلبرگ یکی از کارگردانان و تهیه کنندگان معروف آمریکایی است که تاکنون توانسته است 3 بار برنده جایزه اسکار شود. او در این فیلم انگیزشی، که می توان آن را یکی از بهترین سخنرانی هایش دانست، درباره رشته دانشگاهی اش و داستان ساخت اولین فیلمش می گوید. تماشای این ویدئوی انگیزشی می تواند جرقه و تغییر در زندگی شما ایجاد کند.

 

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست