فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – آماده سازی برای موفقیت

اشتراک گذاری این مطالب در:


 در این کلیپ انگیزشی تمام حرف ما اینست که شما توانایی انجام هر کاری را دارید. حتی می توانید به هر شخصیتی که در ذهن خود دارید، تبدیل شوید. شما هستید که تصمیم می گیرید. بله درست شنیدید! شما می توانید به هر آنچه که می خواهید دست پیدا کنید. آیا حرف ما را باور می کنید و به آن اعتقاد دارید؟

تحقیقات اخیر نشان داده است که بیش از 50 درصد آمریکایی ها از شغل خود راضی نیستند و حتی از آن متنفرند. یعنی آنها یک سوم زمان خود را به کاری اختصاص می دهند، در حالی که هیچ علاقه ای به آن ندارند. البته موضوع تنفر از به آمریکا محدود نمی شود. بیشتر کسانی که در ابتدا صبح از خواب بیدار می شوند تا به سر کار بروند، از شغل خود راضی نیستند.

علاقه به شغل و آماده سازی برای موفقیت

تصور می کنم تمامی افرادی که نسبت به شغل خود حس تنفر دارند، می توانند برای تغییر وضعیت خود اقدام کنند. آنها توانایی زندگی بهتر را دارند. آنها این توانایی را دارند که پول بیشتری بدست آورند. در عین حال شغلی را انتخاب کنند که برایشان لذتبخش تر است. تنها شرط آن خواستن است. اما چرا این افراد کاری نمی کنند تا برای خود زندگی رویایی بسازند؟

به یک بالون که با هلیوم پر شده است، فکر کنید. قطعا هیچ محدودیتی برای این بالون وجود ندارد. مگر اینکه گره زده شود. دیگر در این صورت پرواز به آسمان برای بالون غیر ممکن می شود. برای انسان ها همینطور است که دقیقا همانند بالون قدرت نامحدود دارد. اما زمانی که بخواهند در مشکلات غوطه ور شوند و تلاشی برای حل آنها نکنند، دیگر از حرکت باز می مانند.

کلیپ انگیزشی آماده سازی برای موفقیت

 آمادگی برای یادگیری

در کلیپ انگیزشی می خواهیم بگوییم اگر برای تغییر وضعیت آمادگی پیدا کنی، می توانی هر چیزی را تغییر دهی. هر چیزی را یاد بگیری و البته این نکته را باید در ذهن خود فرو برید. همیشه یک صدا در ذهن فعال است که می گوید: تو نمی توانی انجامش دهی. تو موفق نمی شوی. اگر بتوانید این صدا را خاموش کنید، آنوقت شرایط امروزتان تغییر خواهد کرد.

 توصیه افراد موفق در آماده سازی برای موفقیت

در  کلیپ انگیزشی آماده سازی برای موفقیت می خواهیم برخی از مهمترین توصیه افراد موفق را هم برای شما بازگو کنیم. افراد موفق می گویند تا وقتی که خودم نخواهم قدمی به عقب برنمی دارم. همچنین اشتباهات هم نمی توانند مسیر موفقیت مرا تغییر دهند و مرا از رسیدن به هدفم منصرف کنند. من به رویاهای خود متعهد هستم و باید به آنچه که در رویا دارم، دست پیدا کنم. هر کسی مسئول نتایجی است که برای آن تلاش کرده است. زیرا «من» تنها کسی است که می تواند رسیدن به رویاها را محقق کند و در عین حال جلوی رسیدن به آنها را هم بگیرد.

اما من موفق شدم چون قدرت بدست آوردن رویاهایم را دارم. من هستم که انتخاب می کنم برای موفقیت تلاش کنم و یا فقط بنشینم و تماشا کنم. افراد موفق هیچ گاه به محدودیت ها اعتقاد ندارند.

ادامه این بحث را می توانید در کلیپ انگیزشی آماده سازی برای موفقیت دنبال کنید.

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست