انگیزشیمقالهوبلاگ

وقتی زندگی سر ناسازگاری داره باهامون چطوری حالمون رو خوب کنیم؟!

اشتراک گذاری این مطالب در:

خیلی از مردم روز خود را با روحیه بد و یا در بهترین حالت با یک روحیه خسته کننده آغاز میکنند . اکثر اوقات آنها حتی دلیل این امر را نیز نمیدانند . میتوان گفت شاید دلیلش این باشد که مردم معمولا به چیزهایی که بهم ریخته است فکر میکنند و نه چیزهایی که میتوانند از روز خود بسازند . به محض اینکه چشمهایشان را باز میکنند شروع میکنند به نشخوار کردن مشکلات ، تجسم بی نظمی های روز قبل و آماده شدن برای یک روز خسته کننده پیش رو .

اگر مردم میفهمیدند که راه های زیادی وجود دارند که به آنها کمک میکنند که با انگیزه بمانند ، از روز خود لذت میبردند . آنها ممکن است در جنون موقعیت کنونی خود آنقدر گرفتار باشند که هیچ جای خالی در ذهن خود برای افکار سلامت تر و سازنده تر نگذارند . فقط باید بتوانند بر چیزهایی تمرکز کنند که احوالشان را بهتر میکند .

فرض کنید در حال رانندگی کردن و یا پرواز کردن در میان یک منتظره بسیار زیبا هستید که با دیدن این منتظره احساساتی شده اید ، نگذارید این حس از شما عبور کند ، آن را نزد خود نگه دارید ، مزه اش کنید و اجازه دهید قلب و روحتان با آن اوج بگیرد . اگر شاهد عملی از روی مهربانی هستید که لبخند را بر صورتتان مینشاند ، این حس را به خاطر داشته باشید و سعی کنید در 24 ساعت آینده خودتان نیز با فرد دیگری مهربان باشید .

اگر فردی خطاب به شما گفت ” روز خوبی داشته باشید ” ، به سادگی از آن نگذرید و پاسخ دهید ” بله ! مطمئنا روز خوبی خواهم داشت ، ممنون ، شما هم همینطور

بزرگترین سود لذت بردن هوشمندانه از روزتان این است که میتوانید مقدار بسیار زیادی از انرژی مثبت را ایجاد کنید . این موضوع در عشق و اشتیاق آشکار میشود که البته هم عشق و هم اشتیاق واگیردار هستند . لذت ، جرقه ای است که عشق و اشتیاق را روشن میکند . دوباره بخوانید و به یاد داشته باشید .

من مدعی نیستم که با ساختن تعهداتی برای لذت بردن از روزتان،شما با چالش هایی در آن روز مواجه نمیشوید . البته که مواجه خواهید شد ، همیشه و در همه جا موانع وجود دارند . همیشه زمان هایی وجود دارد که بی نظمی و انرژی منفی شما را محاصره میکنند اما شما نباید اجازه بدهید که به درونتان نفوذ کنند . ممکن است این کار در ابتدا راحت نباشد اما هنگامی که خود را با استفاده از نگرش شکرگزار بودن و لذت بردن از اتفاقات خوش زندگی برای روزی که پیش رو دارید آماده میکنید ، متوجه خواهید شد که نیروهای استرس زای خارجی مزاحم شما نخواهند شد . در نهایت کاری که انجام میدهید در واقع ایجاد توانایی برای جهش است و این امر مهمترین مهارت زندگی میباشد .

در مجموع اینگونه نتیجه میشود : پیش آمدها منتظر شما هستند و نیروهای منفی خارجی میتوانند روزتان را خراب کنند ، پس کنترل آنها را به دست بگیرید ، بی اهمیت به این که شما در سربالایی یا سراشیبی زندگی هستید . به یاد بیاورید که احساس خوب ، شادی واقعی و لذت بردن از زندگی بزرگترین اولویت ها هستند ، این موضوع کلید باانگیزه بودن است .

(ترجمه، ویرایش و گردآوری توسط تیم خودساخته)

این مطلب پیشنهاد می شود: ورزش تا چه حد می تواند جلوی افسردگی را بگیرد؟

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست