فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

همیشه انگیزه داشته باش ، همیشه برنده شو

اشتراک گذاری این مطالب در:

آیا دارید به خاطر پول و شهرت تلاش می کنید؟ اینها اهداف پایداری نخواهند بود. اگر برای کمال و رشد همه جانبه شخصیت خود کار کنید، این است که می ماند. هدف شما باید آن چیزی باشد که در انتها شما را به آسایش و آرامش هم زمان برساند. همیشه با انگیزه باش و همیشه برنده شو. هدف های کوچیک را برای رسیدن به هدفهای بزرگ بدست بیاورید؛ باید همیشه آماده باشید. همیشه مقاوم باشید و دست از تلاش نکشید تا وقتی فرصتش پیش آمد، بتونید بدستش بیارید.

 

مزیت های انگیزه برای رشد و تعالی در زندگی

انگیزه همانند یک موتور محرکه عمل می کند. وقتی قصد سفر داریم، انگیزه و رغبت و میل ما باعث می شود که چمدان سفر را ببندیم. اگر میلی به این کار نداشته باشیم، منصرف می شویم. در مورد زندگی و هدف های مهمی که دنبال می کنیم، انگیزه است که ما را به حرکت وادار می کند. وقتی کسی حاضر می شود به کوهنوردی برود و تمام خطرها و سختی های بالا رفتن از کوه را به جان بخرد، در واقع انگیزه کافی برای این کار را دارد. انگیزه او چیزی نیست جز صعود به قله و تماشای دنیا از ارتفاعی بلند.

چطور می توانم انگیزه خود را تقویت کنم؟

برای تقویت انگیزه راهکارهای زیادی وجود دارد. به گمان ما راهکارهای زیر می تواند در این زمینه به شما کمک کند:

آینده را کوچک سازی کنید

برای تقویت انگیزه لازم است آینده را برای خود کوچک سازی کنید. بسیاری از ما به این دلیل انگیزه هیچ کاری را نداریم، چون نتیجه از نظرمان دور است. وقتی کسی بخواهد کاری را انجام دهد، چون نتیجه باید در سال های بعد گرفته شود، میل و رغبتش کم می شود. اما وقتی بتوانیم نتیجه مطلوبی که باید در آینده بگیریم، در زمان حال برای خود عینی سازی کنیم، انگیزه ما تقویت می شود.

برای مثال با تشویق خود و یا خرید یک کادو و هدیه می توانید ذهنیت خود را به موفقیت در آینده نزدیک کنید. خوشحالی و شادی می تواند انگیزه را چندین برابر کند. در واقع انرژی ناشی از شادی و خوشحالی باعث تقویت انگیزه می شود.

مزیت های انگیزه برای رشد و تعالی در زندگی

سختی و رکود ماندگار نیست

یکی دیگر از راه هایی که می تواند باعث تقویت انگیزه شود، فکر کردن به این است که رکود و سختی گذراست. هیچ چیز پایدار نیست و سختی هم یکی از امور ناپایدار این جهان است. وقتی به سختی و موانع برخورد می کنید، انگیزه شما کمرنگ و ضعیف می شود. زیرا گمان می کنید به انتهای خط رسیده اید که گذر از آن ممکن نیست.

از قدم های کوچک برای برداشتن موانع استفاده کنید. هر گونه موفقیت ولو کوچک می تواند باعث امیدواری شما نسبت به آینده شود. وقتی قادر باشید با شادی های کوچک روزنه امید را در دل خود ایجاد کنید، انگیزه و شوق شما برای ادامه مسیر دو چندان می شود.

اگر ناامید شدید به ابتدای راه فکر کنید

زمانی که انگیزه شما در میانه راه ضعیف شد، به ابتدای راه فکر کنید. از خود بپرسید چرا وارد این مسیر شدم؟ چه هدفی را دنبال می کردم؟ یادآوری دلایل ورود به مسیر باعث می شود تا انگیزه بازیابی شود. گاهی مشکلات و سختی ها آنقدر زیاد می شود که همه چیز را فراموش می کنیم. از ذهنمان می رود که چقدر در ابتدای راه رغبت و میل وصف ناپذیری برای دستیابی به آرزوهایمان داشتیم. اما اگر در زمان ناامیدی با خود خلوت کنیم و همه شور و شوق های اول راه را به خاطر بیاوریم می تواند در تقویت اراده و انگیزه نقش موثری را ایفا کند.

این ویدئوی انگیزشی قسمتی از صحبت های چند ورزشکار موفق است. با خودساخته همراه بشید این فیلم رو تا انتها ببینید. شنیدن راز موفقیت دیگران می تونه محرک شما برای پیروزی بشه.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست