فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

همه ما میخوایم آدم بزرگی بشیم ، اما چطوری؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

زندگی با عظمت

بزرگی و به مناصب بالا رسیدن آرزوی همه آدمهاست. حتی اگر کسی را دیوانه می پندارید با او صحبت کنید. خودش را از بقیه بهتر و برتر می پندارد. زیرا انسان ها فطرتا به دنبال برتری و بزرگی هستند. برزگ بودن یعنی همان موفقیت برای دستیابی به هدفهایی است که در سر داریم. هر کس از بزرگی یک تعبیر و تعریف دارد.

یکی تعبیرش از زندگی با عظمت تبدیل شدن به یک فوتبالیست موفق است. در حالی که یک نفر دیگر فوتبال را مسخره و مضحک می داند و حتی در دلش به کسی که این آرزو را دارد می خندد. بزرگی چیزی که ما در درون خود حس می کنیم. وقتی من حس کنم که در کار خود موفق هستم، مطمئنا خود را بزرگ می پندارم. پس برای اینکه به زندگی با عظمت برسیم لازم است تا ابتدا به اعتماد به نفس و خود باوری برسیم.

 

اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم

اولین چیزی که برای زندگی با عظمت لازم است، تقویت اعتماد به نفس است. من بدون اعتماد به نفس هر چقدر هم در کار خود موفق و خوب باشم، اما قادر به پذیرش خود نیستم. مدام خود را حقیر و کوچک می پندارم. ممکن است فردی هنرمند حاذقی باشد. اما چون اعتماد به نفس ندارد، خود کوچک تر از آن می بیند. شاید دیده باشید افرادی که هیچ چیز ندارند اما خود را چنان برتر می شمارند که باعث تعجب اطرافیان می شوند. این افراد اعتماد به نفس کافی دارند و همین موضوع باعث می شود که خود را بزرگ بدانند.

اما اگر می خواهید به اعتماد به نفس،  برسید باید ابتدا خود را بشناسید. با خود خلوت کنید و همه ویژگی های خوب، موفقیت هایی که در طول زندگی داشته اید و همه خاطرات خوب را در ذهن خود تداعی کنید. خود را در آینه نگاه کنید. در صورت شما یک زیبایی وجود دارد. نقص ها را نبینید و تنها به زیبایی های خود خیره شوید. تکرار و تمرین هر روزه این کار می تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس،  خود را افزایش دهید.

زندگی با عظمت

خودت را باور داشته باش

برای رسیدن به زندگی با عظمت لازم است تا خودت را باور داشته باشی. در واقع یکی از گام های اصلی برای بزرگی و موفقیت باور کردن توانایی ها و شناخت خود است. وقتی کسی خودش را باور داشته باشد، یعنی خودش، توانایی ها و قابلیت هایش را شناخته است و می تواند به خودش تکیه کند. اگر این فرد با شکست مواجه شد، قادر است براحتی شکست را بپذیرد و دوباره از جای خود برخیزد. یکی دیگر از ویژگی های کسانی که خود را باور می کنند داشتن شخصیت مستقل است. آنها قادرند برای زندگی و آینده خود تصمیم گیری کنند.

زندگی با عظمت که همه ما به دنبال آن می گردیم، در خود ماست. به همین دلیل باید گفت خودت را باور کن. زیرا با باور کردن خودت به گنج های نهفته ای می رسی که باور کردن شاید دور از تصور باشد. همه انسان ها دارای استعدادهای ذاتی بی شماری هستند. اما برخی در کشف این استعدادها ناتوان هستند. به طوری که خود را دست کم می گیرند و برای بدست آوردن موفقیت به دیگران متوسل می شوند.

همه ما می خواهیم یک زندگی با عظمت داشته باشیم و در بین دوستان و خانواده، آدم بزرگی باشیم. زندگی باعظمت با قدرت رویا پردازی آغاز می شود. زندگی با عظمت یعنی اینکه هر روز که بیدار می شویم، هدفمند زندگی کنیم و هر کاری را از صمیم قلب انجام دهیم، ریسک کنیم و خود را به چالش بکشیم. در انتهای زندگی از خودتان خواهید پرسید که چگونه زندگی کردم؟ آیا به موفقیتی رسیدم؟  با این سوال می توانید زندگی تان را ارزیابی کنید. اگر قدرت رویا پردازی نداشته باشید، نمی توانید انسان بزرگی شوید…با خود ساخته همراه باشید و با دیدن این ویدئوی انگیزشی، راهکارهای یک زندگی با عظمت را بدست آورید.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست