فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

نادیده گرفته شدن دیگه بسه!! – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

زمانی که هیچ انگیزه ای برای پیشرفت ندارید، شاید تماشای یک ویدیو انگیزشی بتواند زندگی تان را تغییر دهد. سخنرانی انگیزشی افراد موفق تاثیر زیادی بر روی تغییر مسیر زندگی و کنار گذاشتن عادات بد دارد. در عین حال خودتان هم باید تلاش زیادی برای دستیابی به موفقیت داشته باشید.

بهترین کار زمانی است که در آن زمان را فراموش می کنید

اگر در پیدا کردن مسیر درست زندگی سردرگم هستید، به این فکر کنید چه چیزی باعث می شود تا گذشت زمان را فراموش کنید. برای برخی فوتبال می تواند تمام غم و غصه آنها را بشوید. برخی با خواندن کتاب، یک نفر با باغبانی و یکی با نواختن گیتار گذشت زمان را فراموش می کند. در واقع کارهایی که با انجامشان خسته نمی شوید، علایق واقعی شما هستند. اما به دلیل گذشت زمان و نادیده گرفتن علایق و احساس‏تان، قادر به کشف آن نبودید.

اگر به شغل دیگری مشغول هستید و از آن رضایت دارید، بهتر است در زمان خستگی به سراغ کارهای مورد علاقه تان بروید. کارهایی که با انجامشان گذشت زمان را حس نمی کنید. با این تکنیک خستگی های کار و فعالیت های اقتصادی از بین می رود. دوستی می گفت: «وقتی خسته می شوم نسبت به همه چیز ناامیدم. حس می کنم دیگر قادر به ادامه دادن نیستم. اما همین که خستگی ام از تن درآمد، دوباره به زندگی امیدوار می شوم و تصمیمات جدیدی برای زندگی می گیرم».

اما این ویژگی به همه تعمیم می یابد. وقتی به دلیل کار زیاد بیش از حد خسته هستیم، حس می کنیم موفقیتی وجود ندارد که بخواهیم برای آن تلاش کنیم. اما مشکل آنجاست که اغلب ما در زمان خستگی یا اوج عصبانیت تصمیمات هیجانی می گیریم. وقتی کسی در میانه یک کسب و کار جدید به دلیل مشکلات زیاد خسته شده، از همه چیز می برد. در نهایت تصمیم می گیرد کارش را رها کند. اما این کار اشتباه ترین تصمیم و انتخاب است. باید با رفع خستگی و در زمانی که انرژی کافی دارید تصمیم به اتمام یا ادامه کار بگیرید.

 

نادیده گرفته شدن رو فراموش کنید

ویدیو انگیزشی – چه چیزی می تواند شما را متحو سازد؟وقتی نداشته باشید قطعا عزت نفس خود را لگد مال می کنید. ما تا زمانی برای شخصیت خود حرمت قائل می شویم که به خودباوری رسیده باشیم. در غیر اینصورت با دست کم شمردن خود از دیگران، سعی داریم برای دیده شدن هر هزینه ای بدهیم. پذیرش تحقیر و حقارت برای دیده شدن و یا بدست آوردن خواسته ها یکی از نتایج نداشتن اعتماد به نفس و عزت نفس است.

برای اینکه بتوانید به طور مستقل و خودساخته به خواسته ها و آرزوهایتان برسید، اعتماد به نفس را در خود بیدار کنید. برای شخصیت خودتان ارزش و احترام قائل شوید. با تقویت روحیه خودباوری و اتکا به داشته های درونی می توانید به هر خواسته و آرزویی دست پیدا کنید.

برای افزایش عزت نفس روی عکس زیر کلیک کنید و در دوره کیمیاگر ثبت نام کنید

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام روی عکس زیر کلیک کنید

عزت نفس

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست