فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ناتالی پورتمن : خودتان را پرورش دهید ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

ناتالی پورتمن هنرپیشه و کارگردان آمریکایی و یکی از افراد موفق جهان محسوب می شود. او در این ویدیو انگیزشی توصیه می کند خودتان را پرورش دهید و از این کار هراس و ترس نداشته باشید. مشخص است که منظور و نیت ناتالی پورتمن از این جمله این است که همیشه در حال پیشرفته و توسعه اخلاقی و شخصیتی خود باشید. اگر هدفی هم مد نظر داشته باشید با بهبود شخصیت، به این هدف راحت تر دست پیدا می کنید.

ناتالی پورتمن : چطور خودتان را پرورش دهید

احتمالا منظور ناتالی پورتمن از این جمله این است که سعی کنید امروزتان بهتر از دیروزتان باشد. به طور مداوم خود را محک بزنید و سعی کنید اخلاق خود را بهتر از گذشته کنید. به چیزی که هستید قانع نباشید. قناعت به آنچه که هستید باعث می شود در آینده پسرفت داشته باشید.

افرادی مثل ناتالی پورتمن معتقدند باید در فکر تغییر و تحول در زندگی باشید. عیب ها و نقص های خود ا پیدا کنید. اگر نمی توانید عیب های خود را یکباره برطرف کنید، به تدریج سعی کنید آنها را کنار بزنید. برای مثال اگر به افکار منفی عادت کرده اید، باید سعی کنید هر زمان که به چیز آزاردهنده ای فکر کردید، به یکباره خود را با کار دیگری سرگرم کنید. عادت های بد، افکار منفی، تنبلی و … همه به یکباره از بین نمی روند. بلکه باید سعی کنید امروز بهتر از دیروز و فردا بهتر از امروز باشید.

میزان سعی و تلاش خود را هم نسبت به گذشته بیشتر کنید. نمی گوییم به یکباره این کار انجام دهید. زیرا اگر بخواهید به یکباره تلاش خود را دو تا سه برابر کنید، فشار زیادی به شما وارد می شود. از سوی دیگر ممکن است قادر به این کار نباشید. بهترین راهکار برای بهتر شدن این است که به تدریج عمل کنید. برای مثال اگر امروز 9 ساعت کار کردید، فردا ان را به 9 ساعت و نیم برسانید. روزی نیم ساعت کار اضافه فشار زیادی وارد نمی کند. اما می تواند ذهن را به سمت افزایش کار و تلاش پیش ببرد.

ناتالی پورتمن : چطور خودتان را پرورش دهید

ناتالی پورتمن : افکار و ذهنیت را رها کنید

برای اینکه بتوانید در زندگی خوشبخت زندگی کنید و زندگی بانشاطی داشته باشید، لازم است ذهن و فکر خود را تغییر دهید. وقتی ذهنیت شما در مورد دنیای پیرامون منفی باشد، قطعا حس خوبی ندارید. می دانیم که خوشبختی چیزی نیست جز حس خوب داشتن. اگر افکار و ذهنیت خوبی نسبت به زندگی نداشته باشید، مسلم است که حس خوبی هم شکل نمی گیرد و هرگز حس خوشبختی ندارید.

افکار و ذهنیت را باید رها کرد. آن را دربند افکار منفی خود نکنید. بلکه اجازه دهید فکر پر و بال بگیرد. با حبس کردن فکر در خدمت خاطرات بد، شکست و ناکامی چیزی نصیبتان نمی شود. افرادی که نمی توانند از امروز قدمی بیشتر بردارند، ذهن و فکر را درگیر امور بی اعتبار می کنند.

در خوب بودن و کمک کردن به دیگران، نوع منحصر به فردی از خوشی و لذت است. شاید ما در کاری نمی توانیم بهترین باشیم، اما می توانیم خودمان را پرورش دهیم. می توانیم در هر حالت و مرحله ای که هستیم، جهشی رو به بالا داشته باشیم و رشد کنیم تا مسیری زیباتر را تجربه کنیم. فراموش نکنید تنها چیزی که می توانید در آن بهترین باشید، پرورش دادن خودتان است. تماشای این ویدئوی انگیزشی را به شما پیشنهاد می کنیم.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست